Vilket är ditt favorit gc spel?
Mitt är wind waker
Vilket är ditt favorit gc spel?
Mitt är wind waker
mit okså :lol:
mitt är SSBM.
mitt är SSBM.
SSBM,Fifa Street eller Starfox Adventures!
SSBM och MKDD.
↗ till inläggetSSBM, SMS, TP, WW, MP1 :DSSBM och MKDD.
tales of symphonia
Just nu är det Final Fantasy, det är grymt kul.
NFSMW
↗ till inläggetchrystal chronicels är väll det enda till GC? jag tyckte inte att det spelet var lika bra som dom vanliga.Just nu är det Final Fantasy, det är grymt kul.
Dom tre favoriterna är SSBM, Zelda: Twilight Princess och Rayman 3: Hoodlum Havoc
Mitt me :D :D :P
GameCube har så många bra spel... Men i singelplayer är det nog Resident Evil 4, Multi antingen Donkey Konga, SSBM eller James Bond: Nightfire.
↗ till inläggetJoo det är det, menade det för att det var det enda Final Fantasyt till GC.↗ till inläggetchrystal chronicels är väll det enda till GC? jag tyckte inte att det spelet var lika bra som dom vanliga.Just nu är det Final Fantasy, det är grymt kul.
Men jag har inte kört "Orginalen" nån gång så det är mycket möjligt att dom är roligare.
↗ till inläggetJoo det är det, menade det för att det var det enda Final Fantasyt till GC.↗ till inläggetJust nu är det Final Fantasy, det är grymt kul.
chrystal chronicels är väll det enda till GC? jag tyckte inte att det spelet var lika bra som dom vanliga.
Men jag har inte kört "Orginalen" nån gång så det är mycket möjligt att dom är roligare.
Du borde testa dom andra. Tycker att det knappt är någon story i GC spelet.
↗ till inlägget↗ till inläggetJust nu är det Final Fantasy, det är grymt kul.
chrystal chronicels är väll det enda till GC? jag tyckte inte att det spelet var lika bra som dom vanliga.
Joo det är det, menade det för att det var det enda Final Fantasyt till GC.
Du borde testa dom andra. Tycker att det knappt är någon story i GC spelet.
Jo, ska köpa Final Fantasy XIII till PS3 någon månad efter att det kommit ut.
wind waker
Vet ej, SSBM kanske.
Mitt e nog Mario kart :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in