💬
Logga in
Fuska.se

Lättaste Zelda?

47 svar · startad

Gills Game & Watch? :P Annars är det nog Twilight Princess..

6 Jan 2008

WW va lättast :D

Öhhh... Det som man kunde slåss på...

7 Jan 2008

tp

8 Jan 2008

Legend of zelda (snes) :P

12 Jan 2008
↗ till inlägget

zelda 1 är veldit lät

majorask mask

+ har du kört 1 an det viste jag inte

↗ till inlägget
↗ till inlägget

zelda 1 är veldit lät

majorask mask

+ har du kört 1 an det viste jag inte

det gorde jag hos min kusin
13 Jan 2008
↗ till inlägget

JUlEN ÄR SLUUUUTT! SÅ DÅ ÄR JAG TILBAAAAAAAAAAAAAAKKKKKSSS!! VAD SKA DU GÖRA? SÄGA STICK TILL MIG? DÅ BLIR JAG RÄDD WÄÄÄÄÄ WÄÄÄÄ

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

för att vara så där gammal så är du enormt omogen

14 Jan 2008
Trådstartare #29
↗ till inlägget
↗ till inlägget

JUlEN ÄR SLUUUUTT! SÅ DÅ ÄR JAG TILBAAAAAAAAAAAAAAKKKKKSSS!! VAD SKA DU GÖRA? SÄGA STICK TILL MIG? DÅ BLIR JAG RÄDD WÄÄÄÄÄ WÄÄÄÄ

Japp, de är han. Har aldrig sett honom sagt sin åsikt på ett moget sätt. Och jag kallar inte det moget, men han kan ju ljuga om sin ålder.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Japp, de är han. Har aldrig sett honom sagt sin åsikt på ett moget sätt. Och jag kallar inte det moget, men han kan ju ljuga om sin ålder.

ja han beter sig som en 6 åring

Senast ändrad:

17 Jan 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ja han beter sig som en 6 åring

han kanske har fejkat sin ålder?
Trådstartare #32

Det kan han ha gjort, det är ju inte svårt. Eller så kanske han är EXTREMT obildad? Eller bara väldigt korkad ...

21 Jan 2008

om han har fejkat sin ålder så tycker jag han borde nog åtminstånde försöka bete sig som en äldre person så alla inte blir så här mot honom <_<

med andra ord han är osmart...

Senast ändrad:

22 Jan 2008

De lättaste är Twilight princess och Ocarina of time.

Dog inte en enda gång på TP och va lite nybörjare på ocarina of time och dog ca 15 gånger!

31 Jan 2008
↗ till inlägget

han stavar dåligt ochså men ja ja nu håller vi oss till ämnet :D

1 Feb 2008

lugnt wind waker klarade det på ca 1 vecka hajick kan ju va typ 5år beter sig som ett dagis barn

Moderator Moderator

Håll er till ämnet, annars blir det varningar ;).

I alla fall, lättaste Zelda spelet är enligt min mening Ocarina of Time.

Nästan alla Zelda spel klarar man lätt, men Zelda II: The Adventure of Link har ett rysligt svårt sista tempel (+ att ta sig till det och klara det på bara 3 liv).

2 Feb 2008

tycker du oot e enkel? :o hade du lätt att klara vatten templet som vuxen? de templet är faktiskt de svåraste templet som gjorts i zeldas historia(har jag hört, och jag har gjort de templet, tog mig en vecka)

4 Feb 2008
Trådstartare #39
↗ till inlägget

tycker du oot e enkel? :o hade du lätt att klara vatten templet som vuxen? de templet är faktiskt de svåraste templet som gjorts i zeldas historia(har jag hört, och jag har gjort de templet, tog mig en vecka)

En vecka :o

Så svårt är det väll inte :ph34r:

7 Feb 2008

beror på hur ofta man spelar på en vecka :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in