💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Färg Tycker Du Är Coolast På Nintendo Ds

66 svar · startad

Trådstartare #1

Vilken färg tycker du är coolast på ditt nintendo ds det jag tycker är svart och silver men jag vet inte vilket jag ska köpa .Vad tycker ni? jag ska köpa och vilket nintendo ds tycker du att jag ska köpa orginal eller lite.

Jag tycker att du ska köpa ett orginal. för light blir det bara en massa märken på när man håller i den. o den är inte så skön att hålla i. jag vet inte om den finns i svart men du kan ju kolla on det finns. :rolleyes:

Trådstartare #3

då köper jag det då

↗ till inlägget

Vilken färg tycker du är coolast på ditt nintendo ds det jag tycker är svart och silver men jag vet inte vilket jag ska köpa .Vad tycker ni? jag ska köpa och vilket nintendo ds tycker du att jag ska köpa orginal eller lite.

det var ju nödvändigt att lägga till en bild på ronaldo
Trådstartare #5

varför det

jag tycker att du ska köpa en vit ds lite för dem håller bättre och är mindre och smidigare jag hade ett ds och jag tappade den så den gick isönder och då köpte jag ett ds lite

Köp inte orginal köp ett Lite dom har bättre skärpa håller bättre och det är bättre ljud, dom har mera ljus och mkt mera för bättrat + att det sklijer bara runt 400/500 kr i pris.

29 Jan 2008
Trådstartare #8

jag köper nintendo ds lite då

↗ till inlägget

Köp inte orginal köp ett Lite dom har bättre skärpa håller bättre och det är bättre ljud, dom har mera ljus och mkt mera för bättrat + att det sklijer bara runt 400/500 kr i pris.

För det första så skiljer det typ ingenting i pris, absolut inte 400-500 kr...

Och jag tycker att du som frågade ska köpa en Nintendo DS, för de är HÅLLBARARE. Resten är i princip likadant som Lite, förutom att Lite har bättre ljus. Men man behöver inte starkare ljus än vad det är på Original, så det är inga problem.

favole, du kan inte säga att Lite har bättre skärpa, för det är exakt samma. Man kan dock uppleva det som det eftersom att det är bättre ljus. Ljudet är likadant (om du nu inte mot förmodan spräcker högtalarna ^^). Och vad är det för andra saker som är bättre på Lite påstår du? Det enda som skiljer i övrigt är utseendet och storleken. Och att Lite är gjord i plast, som INTE är hållbarare som du verkar tro...

31 Jan 2008

Nintendo ds lite c'mon och SVART

1 Feb 2008
Trådstartare #11

då köper jag ds lite svart då

DS e inte bra så!!

↗ till inlägget

då köper jag det då

↗ till inlägget

jag köper nintendo ds lite då

↗ till inlägget
då köper jag ds lite svart då
Har du ingen egen vilja?

du har ändrat dig 3 ggr till det den precis över dig har skrivit.

3 Feb 2008
Trådstartare #14

jo det har jag faktiskt

köp ett psp istället ;)

Trådstartare #16

hur mycket kostar ett psp då

PSP: 1600 och uppåt

Köp Nintendo ds Lite. Nintendo DS (original) är bara ful och klumpig.

Och jag blir inte påverkad av vad jag själv har eftersom jag inte har något av dem ;)

4 Feb 2008

svart

Trådstartare #19

varför gilar ni så mycket lite och inte orginal

Lite med svart färg.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in