💬
Logga in
Fuska.se

Fjortis

51 svar · startad

Min åsikt är, attityd.

Det är där dom flesta fjortisara skiljer sig varandra från andra tjejer.

22 Feb 2008

Oavsett kläd-och musikstil så tycker jag att det är en person som försöker vara som "alla andra", bland annat genom att bete sig som en korkad jävel.

23 Feb 2008

Alla här: http://www.tjuvlyssnat.se/kategori/fjortisar

f*n vad jag asgarvade när jag såg det :P

sen såg jag en annan typ under "allmänt"

"Pojke 18- Varför snöar det alltid mest under lykststolparna" xD

24 Feb 2008
↗ till inlägget

1. Använder asså, öh, ehm och lixom i varje mening...

2. Kan börja gråta och skrika bland folk samt skrika att någon förstört ens liv genom att tex, ta en godis från dom.

Lol :lol:

Ontopic: Ja, samma sak ungeför som paw..

Fjortisar är enligt mig omogna idioter som borde få en riktig smäll på käften så att dom vaknar upp.

Exempel

"Men döh jag köpte typ en Ipod. Omg öhö"

Såna borde få så j*vla mycket stryk för sin idiotiska attityd och omogenhet.

Väx upp.

25 Feb 2008
↗ till inlägget

Fjortisar är enligt mig omogna idioter som borde få en riktig smäll på käften så att dom vaknar upp.

Exempel

"Men döh jag köpte typ en Ipod. Omg öhö"

Såna borde få så j*vla mycket stryk för sin idiotiska attityd och omogenhet.

Väx upp.

Exakt. Systematisk misshandel några månaderskulle kanske lära dem en läxa.

28 Feb 2008

Hussein-tråden :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr:

8 Mar 2008

Killar med smink som inte kan något i skolan. På fritiden leker de med sina mobiler.

12 Mar 2008

i min klass finns det en kille som är fjortis..

↗ till inlägget

Killar med smink som inte kan något i skolan. På fritiden leker de med sina mobiler.

Så du säger att jag är fjortis bara för att jag spelar spel och tittar film på mobilen på rasterna? :P

Fjortisar är ricktigt flummiga personer som är omogna, översminckade, sjunger ricktigt dåliga låtar, sexsugna, irriterande m.m

Kom på en tillfälig tanke bara.

Fjortisar är som pucko.

Puckade, ljusbruna, smått barnsligt och jag tål dom inte.

Dom är jobbiga -.-

13 Mar 2008
The Ghost!

fjortisar typ brukar gå runt på skolgården med mobiler å kolla på filmer å lyssnar på musik å när dom har 96 byxor.. svea mössa+mer

↗ till inlägget

typ. när jag väntade på bussen idag kom det 2 tjejer vid 14-15 års åldern o började snacka

"aa asså när jag skulle gå idag så regnade det så åkte min mascara av, daah"

"fick gå in igen o fixa eyeline asså omggg lixom"

den andra:

"dahh vafan varför hade du inte paraply lixom"

anser jag som fjortis^

Fint skrivet va? :D

finns en i min klass som e så och alla hatar henne förutom hennes kompisar för hon e så

26 Mar 2008
↗ till inlägget

oO, fjortis killar är la Spännisar med snobbkläder på sej? oO smink e väll så långt ifrån en "fjortiskille" man kan komma? oO...

fjortisar. oftast tråkiga med fakeskratt, Gärna slampor, med ett fult ordföråd som består av , dah, meh, asså, bah. lixsomm. Om skriver gärna med z:an, Som Fniizzz osv. Ofta Rosa kläder och dyllikt på sej, och har ofta för mkt smink, och brunkräm i Kilo viss. :)

Mest Attitud imo..

4 Apr 2008
↗ till inlägget

Jo, vad anser ni är Fjortis?

Vissa tycker så här:

1: Vissa kläder, smink och underkläder är stämplade för fjortisar

2: Beteende och omogenheten

Själv säger jag 2, det här är inte tänkt för och vara en omröstning, bara att folk ska

säga vad dem anser att fjortis är. Det kan vara något annat också!

Jag tycker att det är beteendet.
1 May 2008

DÖ TÖNTIG ELLER

↗ till inlägget
↗ till inlägget

oO, fjortis killar är la Spännisar med snobbkläder på sej? oO smink e väll så långt ifrån en "fjortiskille" man kan komma? oO...

fjortisar. oftast tråkiga med fakeskratt, Gärna slampor, med ett fult ordföråd som består av , dah, meh, asså, bah. lixsomm. Om skriver gärna med z:an, Som Fniizzz osv. Ofta Rosa kläder och dyllikt på sej, och har ofta för mkt smink, och brunkräm i Kilo viss. :)

Mest Attitud imo..

Av allt det du sa har jag bara rosa kläder. '-.-

Men som Agito säger, bara märkeskläder (Dyra sådana), har bara mode grejor, och tjejer med tinvis av smink. O_O

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in