💬
Logga in
Fuska.se

Äger Ni Någon Udda Spelkonol?

39 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Vic-20 är inte så speciellt ovanlig och inte sllsynt. Du får väl 150 för den på tradden skulle jag gissa.

Nivå 6 · Fuskare

Gameboy pocket fast den är ju ingen konsoll :P

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Gameboy pocket fast den är ju ingen konsoll :P

Jo, och den är inte särskilt ovanlig heller.
21 Feb 2008
Nivå 3 · Lärling

Köpte mig en 3Do och ska sälja Dreamcasten med ca 25 spel för 1000 kronor åt en kille i skolan.

Är mest intresserad av FMVspelen. Ni vet, dom där som t.ex. Night Trap, Double Switch, Fahrenheit, Corpse Killer mm. Har spelat 32X-versionerna av Night Trap samt Corpse Killer, Sega CD-versioerna av Ground Zero Texas, Double Switch (laggade ihjäl på introt) och Corpse Killer. Har beställt supreme Warrior till 3Do'n också så vi får se om jag gillar det. Lägtar mest efter Saturn-versionerna av Corpse Killer och Double Switch samt Sega CD-versionen av Sewer Shark.

29 Feb 2008
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag undrar om det finns någon som har en riktigt ovanlig spelkonsol som någon på sajten har, som typ Virtual Boy, Game.com, Gizmondo, R-Zone eller liknande?

Jag har en Gizmondo och ska skaffa en Game.com i höst.

Jag har supernintendo, vet inte om de e så vanligt?

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag undrar om det finns någon som har en riktigt ovanlig spelkonsol som någon på sajten har, som typ Virtual Boy, Game.com, Gizmondo, R-Zone eller liknande?

Jag har en Gizmondo och ska skaffa en Game.com i höst.

Jag har supernintendo, vet inte om de e så vanligt?

ovanligt? HA

SNES såldes i typ 50 miljopner exemplar och då är den knappast ovanlig.

Nivå 7 · Fuskare

hade tänkt att skaffa mej en sån här udda och gammal konsoll.Nått tips på vilken?Vilken tycker ni jag ska köpa av

R-Zone,Game.com eller Gizmondo?var köpte du Game.com?hittar et typ inte nånstans till salu på nätet!

Senast ändrad:

1 Mar 2008
Nivå 3 · Lärling

Köpte min Game.Com på Tradera. Kostade 350 kronor inkl. kartong, manual och två spel. Men Gizmondo är ju den bästa. Också den mest svårfunna konsollen. Kolla på Ebay.

5 Mar 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

hade tänkt att skaffa mej en sån här udda och gammal konsoll.Nått tips på vilken?Vilken tycker ni jag ska köpa av

R-Zone,Game.com eller Gizmondo?var köpte du Game.com?hittar et typ inte nånstans till salu på nätet!

Om du ska ha bara för att samla på, Gizmondo! Ska du spela på den så är dem där inte att rekommendera.
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Om du ska ha bara för att samla på, Gizmondo! Ska du spela på den så är dem där inte att rekommendera.

Ojo, jag har en jädra massa spel på min Gizmondo. Bara å ladda ner lite ROMs. På ett 1 Gb SD kort kan du ha över 500 Mega Drive spel.

6 Mar 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ojo, jag har en jädra massa spel på min Gizmondo. Bara å ladda ner lite ROMs. På ett 1 Gb SD kort kan du ha över 500 Mega Drive spel.

Jo, det är ju sant. Inte så insatt i gizmondo. :3
Nivå 3 · Lärling

Nä då är det ju inte så lätt XD

10 Mar 2008
Nivå 1 · Novis

Nintendo 8bit :D

Nivå 6 · Fuskare

har numer 3st gamegears >_>

spenderar mestadels av mina pengar på annat nuförtiden :P

12 Mar 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

LOOOOOOOOL ;:

nintendo 8-bit såldes i otroligt skitmånga exemplar den är inte det minsta ovanlig

15 Mar 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

LOOOOOOOOL ;:

nintendo 8-bit såldes i otroligt skitmånga exemplar den är inte det minsta ovanlig

ja känner en som har kvar sin, men ja har aldrig sett honom spele de :(
16 Mar 2008
Nivå 5 · Fuskare

Känner du bara en som har det? Nästan alla i min klass har ett. xD

Nivå 3 · Lärling

Jag är den enda i klassen som har en Nes, men jag är inte den enda som spelat Nes. Många i klassen vet vad det är och ca hälften har spelat på en av mina mega drives.

Nivå 3 · Lärling

Jag har 2 G&W.. :)

Nivå 3 · Lärling

OMG!! Verkligen? Va coolt! Det måste jag köpa!!!!!11221211000011112 =OOO

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in