vilken ras passar mest i rogue många säger att undead gör det fast jag vill veta vad ni tycker
Vilken Ras Passar Mest I Rogue
Tauren hade vart coolast som rogue om det funnits.
ja,tauren hade varit coolast men av dom som finns tycker jag Night Elf.
lol tauren? en rogue ska vara smidig ju. Tycker att det räcker med att vi har dwarf och orcs rouge. Dem passar itne som rogues. Annars tycker jag gnome rogue passar bäst eller undead.
↗ till inläggetja night elf e bäst för rouge, rouge har ju högst dodge chans och night elf höjer dodge chansen lite =Dja,tauren hade varit coolast men av dom som finns tycker jag Night Elf.
defias masken skulle någ vara väldigt står om det var på en tauren rogue fast det finns en dryck som man kan dricka så blir man en tauren det är faktist kul jag såg nån som var human rogue fast han hade druckigt så han blev en tauren :D
Ifall man ska PvPa så ä ju Gnomer lr Undeads bäst, för dom ä ju minst. Annars ä nightelfs och orcer bra.
B)
Fast taurens vore lite klumpiga i pvp som rogues. XD
gnomes
Gnomes för alliance
Undeads för horde
↗ till inläggetGnomes för alliance
Undeads för horde
↗ till inläggetHoppas du fått ditt svar nu :)↗ till inläggetGnomes för alliance
Undeads för horde
Gnomes - Kille
Undead - Tjej
Vad jag skulle vara iaf
Undead tjejer är fula! Gnomer ska vara tjejer!
Tänker du bara gå efter racials så har dwarves och orcs de bästa racialsen för en rogue på vardera factions.
BE,orc female
Jag har själv en NE rogue som är fett nice men jag tycker så här
Horde=undead
Ally=Gnome
Passar, menar du hur de ser ut eller hur bra de olika raserna är som rogue?
Spelar själv dwarf rogue som main, så grymt häftiga.
xade lite både och
↗ till inläggetDwarf rogue är det fulaste man kan vara XD, fy på dig Xade... ^^Passar, menar du hur de ser ut eller hur bra de olika raserna är som rogue?
Spelar själv dwarf rogue som main, så grymt häftiga.
Nightelfes, trolls och kanske gnomes.
nej tametusan Dwarfs är coolast! (y)
Men som alliance ska det va dwarf och horde Belf male ;)