Jag har funderat på att köpa DS mest för att spela Guitar Hero: On Tour i sommar. Och jag undrar är DS värt att köpa?
Ds, Värt Att Köpa?
↗ till inläggetjag tycker det är värt att köpa men du behöver inte köpa det om du inte vill eller kan du köpa psp ;)Jag har funderat på att köpa DS mest för att spela Guitar Hero: On Tour i sommar. Och jag undrar är DS värt att köpa?
Det är värt att köpa, och med ett bra spel tröttnar man inte så snabbt(ex Zelda Phantom Hourglass).
↗ till inläggetJag har funderat på att köpa DS mest för att spela Guitar Hero: On Tour i sommar. Och jag undrar är DS värt att köpa?
det är värt att köpa
ja tycker du ska köpa DS.
det finns många bra spel så ja....
DS
↗ till inläggetja tycker du ska köpa DS.
Det beror ju mest på vilka slags spe du gillar och spela.
man jag tycker helt klart du ska köpa ds
Köp det men kom ihåg att ha nåra spel så attt du inte tröttnar :D
Ja!
Såklart att du ska köpa DS. Och köp spelet Mario and Sonic at the olympic games.
Ja köp Nintendo Ds
köp DS!!
Börjar man fundera på att köpa DS ska man göra det! Ett speltips: Kirby: Mouse Attack. :D
Ja köp DS, sen ska du köpa till ett flash kort om du är smart, då kan du ladda ner vilka spel du vill helt gratis. (Hela spel också inga j*vla demos :P)
Nej köp inte DS finn inga bra spel till det (zelda spelet till det suger) det ända som är bra är Mario kart, men nej, inte värt pengarna.
Köp DS. Men Köp till Fifa 09 spelet ÄGER
@Ruthar
Luktar 97:a flera mil ifrån dig. Du säger: Det finns INGA bra spel till ds, sen säger du: Det ända bra spelet är mario kart.
Hur går det ihop? :P Jag fattar inte.
Gammal tråd! Han har antagligen bestämt sig nu.