↗ till inläggetdu kan byta namn 1 gång per år(gratis alltså) och btw...din signatur borde du också ändra då kanske...
Aa, har tänkt på det, men har bara inte orkat..
↗ till inläggetdu kan byta namn 1 gång per år(gratis alltså) och btw...din signatur borde du också ändra då kanske...
Aa, har tänkt på det, men har bara inte orkat..
För att...för att jag är tuff!
möjligtvis för att jag gör avatars och sigs.
Jag vet fatiskt inte.. vad tycker ni?
är inte ens känd
Typ Kefka dyrkare ??^^'
Typ....Känd som mej Själv?
Jag e osäker, Men jag är ett Trance freak iaf :D
Jag är typ känd för.. eh.. ja vet inte riktigt.. :P
Vara onödig?
jag var ganska känd för typ ett halvår- ett år sen. men vet inte riktigt för vad, kanske för att jag gjorde ganska många avatarer förr. sen har jag ju haft samma ava i typ ett år så någon kanske känner igen den :P
Om jag är känd så är jag känd för att vara ett Bob Marley beundrare.
↗ till inläggetVara onödig?
Det var inte jag tänkte på men...
↗ till inläggetJo jag kommer ihåg den, tyckte den var jätte cool då :Pjag var ganska känd för typ ett halvår- ett år sen. men vet inte riktigt för vad, kanske för att jag gjorde ganska många avatarer förr. sen har jag ju haft samma ava i typ ett år så någon kanske känner igen den :P
↗ till inläggetAlltså jag menade inte dig, jag menade mig.↗ till inläggetDet var inte jag tänkte på men...Vara onödig?
↗ till inläggetAlltså jag menade inte dig, jag menade mig.
Jaha :P
:gitarr:
Edit: Fel ämne :P
är mest känd för att jag är admin.
Dumbass I am.
↗ till inläggetJa. Har du bott under en sten några år?↗ till inläggetVa? är du admin? :huh:är mest känd för att jag är admin.
ja gillar slipknot
↗ till inläggetJa. Har du bott under en sten några år?
Det kan jag garantera att han absolut inte har gjort, han hänger bara inte med i utvecklingen. :rolleyes:
↗ till inläggetMen jag börjar tro att han inte är det... Men jag har ju hört att admin har 2 användare, så man kan aldrig vara säker.↗ till inläggetDet kan jag garantera att han absolut inte har gjort, han hänger bara inte med i utvecklingen. :rolleyes:
Ja. Har du bott under en sten några år?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in