tjena jag har hört att det ska komma en halo film på bio i sommar. det ska vara peter jackso eller vad han heter, som gör filmen. jag hoppas iallafall att det kommer en film för då ska jag titta på de 100 gånger :D
Halo Filmen
1. 99/100 filmer baserade på spel suger balle.
2. Filmen är typ nerlagd, eller åtminstånde lagd på is.
3. Peter Jackson skulle/ska regissera.
↗ till inläggetoch det vill du att jag ska gå på eller? :angry:1. 99/100 filmer baserade på spel suger balle.
2. Filmen är typ nerlagd, eller åtminstånde lagd på is.
3. Peter Jackson skulle/ska regissera.
Allt han sa stämmer.
Han har ju rätt. Alltså ja, du ska "gå på" det.
ni vet ju ingenting! jag har läst manuset. det äger. ni kan alla vara tysta ni vet inget! :angry:
Filmen ligger nere just nu och jag tror inte att du läst manuset på 5 öre xD
↗ till inläggetni vet ju ingenting! jag har läst manuset. det äger. ni kan alla vara tysta ni vet inget! :angry:
Haha, du tror alltså att vi ska tro att en svensk 12 åring läst manuset till en amerikansk film baserat på ett amerikanskt spel?
Och oj vad arg man kan bli. :)
↗ till inläggetHaha! Hur f*n har du fått tag i manuset då?ni vet ju ingenting! jag har läst manuset. det äger. ni kan alla vara tysta ni vet inget! :angry:
↗ till inläggetLätt att den kommer de första 10 minuterna finns på youtube :Dtjena jag har hört att det ska komma en halo film på bio i sommar. det ska vara peter jackso eller vad han heter, som gör filmen. jag hoppas iallafall att det kommer en film för då ska jag titta på de 100 gånger :D
↗ till inläggetHaha! Hur f*n har du fått tag i manuset då?ni vet ju ingenting! jag har läst manuset. det äger. ni kan alla vara tysta ni vet inget! :angry:
manusett går inte ens och få tag på om du inte känner regissören ffs! ;)
Kommer "halo 4" att komma ut? ;D
↗ till inläggetmanusett går inte ens och få tag på om du inte känner regissören ffs! ;)↗ till inläggetni vet ju ingenting! jag har läst manuset. det äger. ni kan alla vara tysta ni vet inget! :angry:
Haha! Hur f*n har du fått tag i manuset då?
Kommer "halo 4" att komma ut? ;D
Det kommer förmodligen komma ännu ett halo spel till Xbox360 men det komemr inte heta halo 4 utan något som Chronicles of bla bla något sånt har jag hört någonstans.
Jag börjar nästan hoppas att den inte kommer ut. Asså kolla på youtube hur Brutes kommer se ut, som en j*vla Chewbacca armé och sen kommer en massa noobs att kolla på filmen och då säger dom "Blää, Blää, Blää Halo suger b*lle!"
Samma här, har också tittat på youtube och den verkar sämst...
Youtube-videon är gjord av klipp från Arms Race-filmen
som går att ladda ned gratis från Live Marketplace.
Läs videoinfon för en gångs skull.
↗ till inläggetJag börjar nästan hoppas att den inte kommer ut. Asså kolla på youtube hur Brutes kommer se ut, som en j*vla Chewbacca armé och sen kommer en massa noobs att kolla på filmen och då säger dom "Blää, Blää, Blää Halo suger b*lle!"
Ofta grunts ser ut som chewbakas ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetJag börjar nästan hoppas att den inte kommer ut. Asså kolla på youtube hur Brutes kommer se ut, som en j*vla Chewbacca armé och sen kommer en massa noobs att kolla på filmen och då säger dom "Blää, Blää, Blää Halo suger b*lle!"
Ofta grunts ser ut som chewbakas ;)
wtf? jag skrev brutes inte grunts :lol: