💬
Logga in
Fuska.se

Rösta Vilken Ni Tycker Är Bäst Av Warrior Och Rogue

28 svar · startad

jodå... visst har man mött noobs. men du sa att de var fega... det säger du bara för att du själv me din warr inte kan göra det samma... sj så kallar man det för snart. och overpower har väl inte dirr någon lång CD va ?! aja orka diskutera om det.

↗ till inlägget

jodå... visst har man mött noobs. men du sa att de var fega... det säger du bara för att du själv me din warr inte kan göra det samma... sj så kallar man det för snart. och overpower har väl inte dirr någon lång CD va ?! aja orka diskutera om det.

Om du tror att evasion inte är bra mot warriors, så är du en riktig noob.
27 Mar 2008
Nivå 6 · Fuskare

jag har 3 epics, resten pve gear från 65-70 instancer, aldrig gått kara, och dom epics jag har är glad legs och gloves och glad sword, och körde en duel mot en full epic rogue som hette nå, illdan eller nå sånt på Cyclone, vann 2 gånger i rad, sen kom han tillbaka en stund senare och vann 2 gånger i rad mot mig, men jag använde inga cds, inte ens deathwish, eller använde trinket och berserker rage, men hade jag tagit typ recklessness eller deathwish hade jag vunnit mot han alltid, men duellade andra rogues, och vissa tog mig, vissa hade tur, vissa var fega som stryk, men då vare full s1 eller s2/s3 rogues jag mötte. det enda jag gjorde var dampa rend och ms och op samt heroic ibland, inte så svårt.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

det är väl alla?! själv så tycker ja om båda klasserna... de är lika bra men på olka saker... så min fråga är då: vad tycker du om att göra/köra? om du tycker om att smyga omkring och bara dycka upp bakom dem med en fet ambuch som tar fett. du kanske tycker om att ha mkt hp och armor ( tycker jag är roligt å ha) så är ju det klar att du väljer warrior. men om jag har uppfattat frågan rätt så är det DPS va? allt beror på vad du vill och känner för. vi kan ju liksom inte bestäma hur du ska köra eller vara för klass... alla klasser är lika bra men inte på samma sak. hoppas du inte bara väljer nått bara för att vi tycker så. tänk till... vad vill du?.

Nej alla klasser är inte lika gearbaserade som warrior. Tycker nästan warriors är värdelösa som dps om dom inte har bra gear, medans tex. en hunter eller mage kan göra hyfsad dps med dåligt gear.

Nivå 3 · Lärling

Men rogues har svårt mot warrior men ganska lätt mot andra klaasser som warr får dyng pisk emot lol

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Garone: då byter man stance, sen är man inte utanför battle stance mot en rogue så jätte mycket eftersom man behöver rend och OP.

erikthekiller: folk kör rogue för det är roligt att pvpa med, samt för dom smeker alla classer lätt förutom typ paladin och warrior så lätt och för dom kan stealtha förbi allt för dom e feeegisar! :P och inge ont menat men du kan ju också ha mött noob warriors, såg en film vart en warrior tog 3 rogues, 3v1

http://www.youtube.com/watch?v=iytnYs7zDIE och han e s1 ser de ut som

sen ser vi ju också på andra filmer han har att, han smeker allt och alla :P

Men lol,titta på hans gear.Alla Warriors är inte så där.Dessutom har han tur på vissa ställen.

29 Mar 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare

( Nu är jag för lat att citera )

Overpower kostar rage, och väldigt få arms warrior har tactical mastery. Därför kommer deras rage försvinna när de stance-dansar. Och han kanske stunnar dig medans du är i Battle-stance och är påväg att göra overpower.

30 Mar 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

( Nu är jag för lat att citera )

Overpower kostar rage, och väldigt få arms warrior har tactical mastery. Därför kommer deras rage försvinna när de stance-dansar. Och han kanske stunnar dig medans du är i Battle-stance och är påväg att göra overpower.

väldigt få arms warriors? alla arena speccade warriors har tactical mastery och har dom inte det borde dom fixa det... på Skullcrusher har alla warriors med bästa pvp gearen just nu tactical mastery

sen kostar overpower typ 5 rage, och man har passive 10rage när man "dansar", och med tactical får man 15 till, så 25 rage, men om man ändå inte har tactical mastery så har man 10 rage kvar när man byter..

Senast ändrad:

31 Mar 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare

Tänkte inte på att Warriors har kvar 10 rage efter de byter stance. Men den slukar fortf 90 rage om du har 100 vilket är rätt mycket. Och när jag lirade rogue brukade jag slänga ut en snabb stun direkt efter de byter till Battle. Och jag var seriöst med att warriors med tactical mastery är få. De väljer hellre Improved Mortal Strike.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in