💬
Logga in
Fuska.se

Min Flickvän Ska Komma Till Mig Nu På Lördag...

23 svar · startad · 🔒 låst

Tjabba det är så att min Flickvän ska komma hem till mig nu på Lördag och det är så att det är Första gången som hon ska vara hemma hos mig imorron ska vi prata mer om det ska ringa vid 10.30 men alltså vad ska jag göra innan hon ska komma ska jag städa eller vad Tips tack ps vill inte att mina Föräldrar ska hålla på och Fjanta sig som dom Brukar

:( mina Brorsor är Fullt så värre :( så om ni har tips på hur jag ska göra med mina föräldrar och mina Brorsor så tips tack :P

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Säg till dom innan, och om dina brorsor är fete jobbiga, så sägar du "men J*vlar vad dom e jobbiga!!, kom vi går en sväng så slipper vi dom." Eller så sticker ni hem till henne om hon inte bor för långt bort. Att prata är alltid en bra början. Ser hon uttråkad ut så pussar du henne på kinden. Om hon gillar det kommer hon förmodligen kyssa dej, och du har startat ett hångel. Om hon inte gillar det... ja det vet Gud vad som händer.... Men vad du än gör, prata på om det blir tyst, var aldrig tyst när hon är det, det var det som blev fel på min första dejt tror jag... Btw.

Nivå 6 · Fuskare

det är inte så illa som du tror dina föreldrar retas säkert bara med dig och om du ber dom att säga till din bror så kanske han inte stör.

föresten hur gammal är du?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

det är inte så illa som du tror dina föreldrar retas säkert bara med dig och om du ber dom att säga till din bror så kanske han inte stör.

föresten hur gammal är du?

Skulle precis fråga detsamma.
27 Mar 2008

jag är 14 på 15 nu på lördag :P

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

jag är 14 på 15 nu på lördag :P

Bra, då äter ni heller inte hemma hos dej. Om det finns någon liten resturang/grill så ta med henne dit och bjud henne på mat.

Vi bor cirka 9 kilometer ifrån närmasta Grill men vi har en Bar :P

Nivå 0 · Nykomling

dra bara in henne på ditt rum & tänk inte så mkt, göre bara !

det Blev inget :P Hon var för Feg för att våga komma till mig hahaha xD :P

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

det Blev inget :P Hon var för Feg för att våga komma till mig hahaha xD :P

Perfekt...
Nivå 4 · Lärling

Nice work. Om du inte kan umgås med din flickvän är du inte redo att ha en.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Tjabba det är så att min Flickvän ska komma hem till mig nu på Lördag och det är så att det är Första gången som hon ska vara hemma hos mig imorron ska vi prata mer om det ska ringa vid 10.30 men alltså vad ska jag göra innan hon ska komma ska jag städa eller vad Tips tack ps vill inte att mina Föräldrar ska hålla på och Fjanta sig som dom Brukar

:( mina Brorsor är Fullt så värre :( så om ni har tips på hur jag ska göra med mina föräldrar och mina Brorsor så tips tack :P

hur gammal är du? du är inte 14 ( vilket jag fick reda på efter att läst alla inlägg ) iaf, om din flickvän inte ens vågar komma till dig, varför har du då en flickvän? och hur gammal är hon? har du ens någonsin snackat med henne eller är de bara en internet relation?

Senast ändrad:

Han är 12, Jag har sett att han haft P12 bevid sitt namn förut, Och det måste varit ljug eller en internet relation.

28 Mar 2008
Nivå 4 · Lärling

ok, han är en 12 årig tönt som får stånd av att ljuga...fact

du kan ju iaf skaffa dig en flickvän innan du skriver sånt här så KANSKE vi tror på dig?

ja jag ska säga sanningen nu min tjej och jag träffades på nätet alltså på lunarstorm då Började vi snacka och gedde varandra vårat telefonummer och adress :P sen blev vi ihop men vad jag inte visste vad att hon bodde långt ifrån mig :P xD slå det :P

Nivå 6 · Fuskare

lol bra att kolla sånt innan man blir ihop ^^" du sa aldrig hur gammal du är.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

ja jag ska säga sanningen nu min tjej och jag träffades på nätet alltså på lunarstorm då Började vi snacka och gedde varandra vårat telefonummer och adress :P sen blev vi ihop men vad jag inte visste vad att hon bodde långt ifrån mig :P xD slå det :P

GAV! G-A-V Gustav Adolf Viktor

FÖRHELVE*E!

iallafall, nternet realtioner går aldrig bra, inte för mig anyway.

Internet relationer funkar inte -.- Skaffa en riktig flickvän ist

30 Mar 2008
Nivå 2 · Novis

Men träffar väl varandra inann man blir i hop :blink: :blink:

3 Apr 2008
Nivå 5 · Fuskare

Du ska aldrig ha en relation med någon på internet, det KAN inte sluta lyckligt. Har haft ett fåtal, som slutat med att jag har gjort slut dagen/dagarna efter. Jag kan inte leva under den pressen att min flickvän som bor i uddevalla 30 mil härifrån kallar mej för Älskling och gulleputt. Jag kan nämnligen inte säga detsamma till henne, då jag är för feg.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.