vem är mäst poppis?
Bästa Konsollen?
Sannerligen lyckat min vän. Du lyckades göra en omröstning där man kan välja flera alternativ, du lyckades smyga in flera grammatiska fel i en mening på 4 ord, du lyckades lägga tråden i helt fel forum och inte nog med det, den är onödig. Bra gjort.
↗ till inläggetSannerligen lyckat min vän. Du lyckades göra en omröstning där man kan välja flera alternativ, du lyckades smyga in flera grammatiska fel i en mening på 4 ord, du lyckades lägga tråden i helt fel forum och inte nog med det, den är onödig. Bra gjort.
märkte det nu ska låsa
↗ till inlägget↗ till inläggetSannerligen lyckat min vän. Du lyckades göra en omröstning där man kan välja flera alternativ, du lyckades smyga in flera grammatiska fel i en mening på 4 ord, du lyckades lägga tråden i helt fel forum och inte nog med det, den är onödig. Bra gjort.
märkte det nu ska låsa
HAHA
fin hund
japp det är min hund
tanks... förästen
i morn kanske jag kan visa några fler bilder på min hund :)
Flyttar till Övriga Konsoler och skriv inte massa onödiga inlägg.
Borde det inte finnas lite fler alternativ?
OnT: Xbox 360.
vet inte om dator igentligen är en konsoll men det blir dator för mig
dator
↗ till inläggetdator
okey..... :visslar: yeey
↗ till inläggetok... sorryFlyttar till Övriga Konsoler och skriv inte massa onödiga inlägg.
wii...
men om du skulle haft med PS3 så självklart det
LOL
ops trodde nästan att den var med... :S
du har med playstation 1 men inte N64 dåligt <_< nintendo 64 är ju den bästa lnsollen :D
jag kom inte på alla konsoller
ps1! :P
wii(we) will, wii(we) will rock you!^^
Wii.
psp men ps1 är ju ganska bra det också (gta2)
↗ till inläggetSannerligen lyckat min vän. Du lyckades göra en omröstning där man kan välja flera alternativ, du lyckades smyga in flera grammatiska fel i en mening på 4 ord, du lyckades lägga tråden i helt fel forum och inte nog med det, den är onödig. Bra gjort.
Ser inget fel med denna tråd.
Ontopic: Bland dom som fanns är utan tvekan Dator den bästa.
NES ftw. Annars Datorn.