Jag vill ha ett namn på ett band ska va Heavy Metal eller ännu värre har In flames och Cihldrens of bodom!
Jag Behöver Det Bästa Heavy Metal Bandet!
Lyssnar du bara på heavy metal för at det ska låta värst?
inte hur bra dom är eller så?
annars är ju slayer ett tips
Du VILL HA HÅRD MUSIK?
Det är ju jag expert på
Cannibal Corpse, är ett av världens brutalaste band
Deicide, Jävligt hård dem med
CHildren of bodom är per gessle jämfört med Cannibal Corpse!
Pröva något av följande, lyssnade på de innan men har trötnat på death metal (antar att det är det du menar med hårdare än heavy):
Severe Torture
Guttural Secrete
Vital Remains
Suffocation
Spawn of Possession
Hm, Cannibal Corpse är nog det band jag gillar mest inom heavy.
Finns ju fler, men man kommer inte på några. Sök på heavy metal band på google "Gooooogle is you'r friend..!!"
DIO ftw, Rainbow in the dark blev 2006 rankad som tidernas bästa heavy-metal låt.
SLIPKNOT FTW!!!
slipknot är hårdrock! :)
↗ till inläggetDu VILL HA HÅRD MUSIK?
Det är ju jag expert på
snälla sluta säg att du är expert på metal, JAG VET AT DU HAR EN JÄKLA AFFISCH HEMMA! kan du nått utan den?
annars är ju Killswitch Engage och Sonic Syndicate ganska bra.
↗ till inläggethan kanske är bra sånt. endå...↗ till inläggetDu VILL HA HÅRD MUSIK?
Det är ju jag expert på
snälla sluta säg att du är expert på metal, JAG VET AT DU HAR EN JÄKLA AFFISCH HEMMA! kan du nått utan den?
↗ till inläggetSlipknot är knapt metal, defenitivt inte heavy metal för den delen. :PSLIPKNOT FTW!!!
Slipknot är nu-metal.
Gothërfall e ju rätt najs:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=81175402
I fråga om ilska och nattsvarta lyrics är ju de äldre bitarna av Aktiv Dödshjälp riktigt trevligt.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=18168272
Tyvärr är det mest nyare stuff på deras MySpace, men man kan få tag på Gråtens Kalla Bris och Mordbrand från deras gamla skivbolag: www.evigtlidande.com. Deras hemsida finns på www.aktivdodshjalp.com.
The Berzerker, sök på det i youtube. Det är grindcore men du kanske gillar det ändå.
↗ till inlägget↗ till inläggetDu VILL HA HÅRD MUSIK?
Det är ju jag expert på
Men seriöst, Jag menar att jag kan dem flesta DM band, inte att jag är expert på hela skiten.
↗ till inlägget↗ till inläggetDu VILL HA HÅRD MUSIK?
Det är ju jag expert på
Men seriöst, Jag menar att jag kan dem flesta DM band, inte att jag är expert på hela skiten.
det var ju det du sa, om han nu vill ha bra Brutal Death-Metal ska han f*n inte lyssna cannibal corpse, lyssna istället på The Berzerker eller nått.
Varken Cannibal Corspe eller Deicide lät särskilt arga. Lät mest som band som tror att de är så j*vla coola men bara är skrattretande.
Haha, Då kan du inte ha hört så särskilt mycket!
Cannibal Corpse, Dimmu Borgir, Durm Und Strang(Inte deathmetal, men bra) Rammstein,(Hardcore-Metal)
Slipknot är nu tid.. gubbs