💬
Logga in
Fuska.se

Vilka Spel Har Du Till Ps3?

51 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ok, kanske inte rätt tråd direkt, men rekommenderar (nån annan än Kabby. xD) Uncharted?

Hur mycket ger du för mitt oöppnade?, får inte spela det för min pappa så ska sälja det. :3

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ok, kanske inte rätt tråd direkt, men rekommenderar (nån annan än Kabby. xD) Uncharted?

Hur mycket ger du för mitt oöppnade?, får inte spela det för min pappa så ska sälja det. :3

Emm.. Jag har bara 350 spänn för tillfället och det är för lite antar jag? ._. Vad vill du ha för det?

Äsch, kom på att jag har några hundra i spargrisen. Jag är intresserad. Säg ett pris.

Senast ändrad:

Om ni inte har PS3 tycker jag att ni ska sluta att vara inne på det här forumet. Sluta skriv att ni inte har det eller inte vill skaffa det här pratar vi om vilja spel vi har inget annat själv har jag Warhawk, Uncharted: drake's fortune snart Haze & Call of duty 4 sen ska jag skaffa Call of duty 5 & Resident evil 5! =)
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Om ni inte har PS3 tycker jag att ni ska sluta att vara inne på det här forumet. Sluta skriv att ni inte har det eller inte vill skaffa det här pratar vi om vilja spel vi har inget annat själv har jag Warhawk, Uncharted: drake's fortune snart Haze & Call of duty 4 sen ska jag skaffa Call of duty 5 & Resident evil 5! =)

HAHAHHAHAHAHAHA! Och det var du som trodde det var lag på att följa åldersgränser. XDDDD
1 Apr 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Emm.. Jag har bara 350 spänn för tillfället och det är för lite antar jag? ._. Vad vill du ha för det?

Äsch, kom på att jag har några hundra i spargrisen. Jag är intresserad. Säg ett pris.

Kolla PF. :3

↗ till inlägget
↗ till inlägget

HAHAHHAHAHAHAHA! Och det var du som trodde det var lag på att följa åldersgränser. XDDDD

Då tar du nog fel!

2 Apr 2008
Nivå 5 · Fuskare

Har han fel?? Ska du nu börja snacka om att du inte e han som tror att det är gränser? Du e han och börja inte snacka skit här också.

7 Apr 2008
Nivå 1 · Novis

Jag har Lego Star wars the complet saga, Pirates of the caribbean, Assassins creed, Ratchet and clank tools of destruction, Turok, Motor storm, devil may cry 4, Oblivion, Time shift.

Nivå 4 · Lärling

Jag har fått 2 till spel :D

11 Apr 2008
Nivå 0 · Nykomling

har spider-man 3 , redgerecer 7, motor storm , need for speed carbon , resistance fall of man , sonick the hedjog , star wors de complete saga , barnat peridajs och grand tu rismo 5 ploger av TED ses !!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes:

28 Apr 2008
Nivå 2 · Novis

Jag har

GH3

Sonic The Hedgehog

Motorstorm

Formel1

Blazing angels2

spider man 3

Och Oblivion =)

30 Apr 2008
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Vilka spel har du till ps3 ?

Jag har inga :( ska köpa ett ps3 snart.. :)

har inga heller men skulle gärna vilja ha ett PS3

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in