Som ni ser i rubriken.Jag har läst ett par trådar som handlar om SSBB och jag har set att dom t.ex skriver"Har provat SSBB hoss min kompis och det är det bästa spelet som har SLÄPPT till wii"vet nån om det har släppt?och var?jag kommer att boka det men om det redan har släppt kan jag ju lika gjärna köpa det.snälla nån säg om det har släppt :( .Tack för hjälppen de som skriver in :D
Har Det Släppt?
Det är släppt i USA och Japan, inte här i Europa, här kommer det väl tidigast i typ, Juni?
↗ till inläggetTyp, och när man har en icke fungerande Freeloader så är man bitter...Det är släppt i USA och Japan, inte här i Europa, här kommer det väl tidigast i typ, Juni?
Oki blev lite rädd där att jag skulle boka det i onödan.(Download suger).Tack för hjälpen :gitarr:
har för mig att jag hört att det ska komma nån gång i mitten/början av april
Det har inget fast release datum, det KAN till och med komma i maj! (liten chans)
Längtar ;D
who doesn`t
↗ till inläggetI don't.who doesn`t
inte? Varför inte?
Inte jag heller, för det suger.
Melee var kul tycker jag
Nej, det suger apröv. Brawl kanske kommer vara lite bättre med sitt Adventure Mode.
I EB games säger dom att det kommer i Juni.
Inte så långt kvar då :)
↗ till inläggetNej, det suger apröv. Brawl kanske kommer vara lite bättre med sitt Adventure Mode.
Adventure mode är det ända som suger.
Förhoppningsvis inte därför man köper det :)
jag tror brawl kommer äga.
↗ till inlägget↗ till inläggetNej, det suger apröv. Brawl kanske kommer vara lite bättre med sitt Adventure Mode.
Varför suger det?
↗ till inlägget↗ till inläggetNej, det suger apröv. Brawl kanske kommer vara lite bättre med sitt Adventure Mode.
Varför suger det?
Precis skulle gärna veta lite mer om varför det suger...