Riktigt nice Hivee! själv är jag fortfarande på kara med min guild men vi kommer väl ditt också så småning om.
Alla minna gubbar denna gången.
Riktigt nice Hivee! själv är jag fortfarande på kara med min guild men vi kommer väl ditt också så småning om.
Alla minna gubbar denna gången.
snygg warrior strikers :)
↗ till inläggetTackar tackar.snygg warrior strikers :)
Hivee föresten vad för specc har du?
Min warrior denna gången har inte orkat träna profs än :P
Först en bättre bild på min main 68 nu ska försöka bli 70 nu i veckan
Tänkte även lägga upp en bild på min botting hunter, har inte bottat den på ett tag men ska börja igen.
OBS!! Jag bottar inte min warlock.
↗ till inlägget20/41/0 combat swords↗ till inläggetTackar tackar.snygg warrior strikers :)
Hivee föresten vad för specc har du?
Min warrior denna gången har inte orkat träna profs än :P
↗ till inläggetStrikers jag ska böja ta upp mitt spelande på min lvl 4 Shaman som jag skapade på The Sha'Tar när jag fick spelet, heter Legina.
Ska nog satsa på 70 nu oxå!
Vilken lirar du mest med?
Ja du mest är nog min warrior eftersom jag försäker levla up den just nu :P men det blir väll lite PvP och karazhan på min hunter då och då min warrior och hunter är i samma guild också.
Ok, Spelar du mycket så man har någon att snacka med?
För jag slutade på The Sha'Tar för ingen jag känner till lirade där, Så nu blir det kul med någon som man iaf vet vem det e.
Skaffa kompisar i spelet.
↗ till inläggetJa jag spelar ganska mycket ja :P men inte alla dagarOk, Spelar du mycket så man har någon att snacka med?
För jag slutade på The Sha'Tar för ingen jag känner till lirade där, Så nu blir det kul med någon som man iaf vet vem det e.
Tog nyss ner moroes maiden på måndag :P
nice gz
Riktigt nice bluesteel vilken server kör du på?
fy f*n va jag smekte dom, deepwound warrior (troligen MS) och Holy priest (med Holy Nova)
och det där utan vanish ;) (nej r inte twink)
↗ till inläggetRiktigt nice bluesteel vilken server kör du på?
Sylvanas
Här är vi i Zul'Gurub på bilden har vi precis downat hakkar.
early bird? mm hakkar är ju ezmode
↗ till inläggetJag började spela på darksorrow fast jag inte kände någon i den servern, jag har skaffat flertal vänner som jag snackar med både svenska och andra.Ok, Spelar du mycket så man har någon att snacka med?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in