Bokade ett på Game precis. >:3
Vem Ska Köpa Mario Kart Wii?
Jag gick till games och bokade i tisdags :D
Mario Kart ftw!
Jag ska chansa på att gå på stan i malmö imorgon å kolla, annars får jag väl boka det..
Nu har jag hämtat det!
Friend Code: 1848-1787-7000
Spelet kommer väl ut imorgon ? Hur kan ni ha de då ?
Själv är man 120 i Kön i bokningslistan på Webhallen så jag får förmodligen första leveransen !! ^^.
Skulle vara skamligt om Webhallen beställde mindre än 120 i första leveransen. Dom beställde ju 10 000 halo 3 i första leveransen.
↗ till inläggetJa, det gör det! :oSpelet kommer väl ut imorgon ?
Förhandsbokar man från Webhallen brukar man få det dagen innan.
Mm, jag blev också förvånad när jag fick det idag.
Jag gick bara rakt in på Siba och köpte det med en wii wheel för deras specialpris just idag 480:- :D
↗ till inläggetVIlket Siba? :oJag gick bara rakt in på Siba och köpte det med en wii wheel för deras specialpris just idag 480:- :D
ÖVERBY???! XD
↗ till inlägget↗ till inläggetVIlket Siba? :oJag gick bara rakt in på Siba och köpte det med en wii wheel för deras specialpris just idag 480:- :D
ÖVERBY???! XD
I malmö :) på mobilia
Jag ska köpa det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
↗ till inlägget↗ till inläggetJag gick bara rakt in på Siba och köpte det med en wii wheel för deras specialpris just idag 480:- :D
VIlket Siba? :o
ÖVERBY???! XD
Haha jag köpte också mitt för 480:- på siba! (trollhättan=)
Fast på paketet stod det 549:- :P
aha'
jag ska köpa det
XD
Kanske jag ska köpa det.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag gick bara rakt in på Siba och köpte det med en wii wheel för deras specialpris just idag 480:- :D
VIlket Siba? :o
ÖVERBY???! XD
Haha jag köpte också mitt för 480:- på siba! (trollhättan=)
Fast på paketet stod det 549:- :P
ja jag kollade på internet där det stod 480:-, sedan kom man dit å såg prislappen 549:-. Då tänkte jag att det antagligen bara var deras internetpris å skitsamma jag betalar fullpris. Sen kom jag fram och blev glatt överraskad när jag fick betala 480:- :)
ska köpa det
Kanske, tror inte det