.
Roliga & Tråkiga Ämnen.
Allt är kul förutom idrotten (dålig lärare)
Alla ämnen är tråkiga och jag hatar dem.
Roligast: Ensemble (man delar upp sig i grupper och lär sig en låt och spelar upp den för klassen) Multimedia, som Draghon sa, man är väldigt fri med vad man ska göra. Svenska är ganska skoj också, när vi gör nåt skoj då d.v.s. xD
Tråkigaste: Matte (p.g.a. läraren) Gehörs- och musiklära (också läraren som är problemet där)
Roligast: Matte E (Man lär sig mycket roliga finesser med imaginära tal, både i a+bi-form, samt de polära formerna
r(cos v + isin v) samt re^iv och komplexa talplanet + att lära sig lösa tredje, fjärde, och femtegradspolynom. Vi har inte kommit sådär långt men vi kanske får lära oss att lösa n:te-gradspolynom också)
Tråkigast: Idrott (man får ont i bena bara. Träningsvärk när man kommer hem och ibland kan träningsvärken vara någon dag trots att gympan bara är 1 timme lång.
Som tur är så slipper jag gympa nu eftersom Matte E hamnar på samma tid som gympan på schemat. Men till hösten kommer det bli jobbig gympa igen)
↗ till inläggetMatte E verkar vara aslätt :visslar:Roligast: Matte E (Man lär sig mycket roliga finesser med imaginära tal, både i a+bi-form, samt de polära formerna
r(cos v + isin v) samt re^iv och komplexa talplanet + att lära sig lösa tredje, fjärde, och femtegradspolynom. Vi har inte kommit sådär långt men vi kanske får lära oss att lösa n:te-gradspolynom också)
Tråkigast: Idrott (man får ont i bena bara. Träningsvärk när man kommer hem och ibland kan träningsvärken vara någon dag trots att gympan bara är 1 timme lång.
Som tur är så slipper jag gympa nu eftersom Matte E hamnar på samma tid som gympan på schemat. Men till hösten kommer det bli jobbig gympa igen)
Roligast Idrott Man kan röra på sig.
Tråkigast Bild är ganska dålig på att rita :P
Roliga: Idrott, Matte (p.g.a läraren) och NO (p.g.a läraren)
HATA: Engelska, var okej förut men jag blir så j*vla trött på vår nuvarande lärare.
Roligaste: SO
Tråkigaste: Tyska
I mitt fall så är det lärarna som gör det roligt/tråkigt xD
nu för tiden är väl trafikkunskap roligast med tanke på att jag får 5000 kr betalt på körkortet för att gå den kursen hehe ;)
Roligast: Geografi, Hemkunskap, Idrott (ibland), Träslöjd.
Sådär: Ma, Sv, Religon, Historia, Bild.
Tråkigast: Musik.
Roliga: musik, matte, NO
Tråkiga: spanska (fy f*n säger jag bara), idrott (våran lärare dampar på oss för att vi inte gör som hon säger :P ) och slöjd
Dock så suger nästan alla ämnen eftersom lärarna dampar på oss för att vi pratar så mycket :P
roliga:fysik, kemi, bild, hemkunskap
tråkiga: slöjd(läraren),historia,geografi
Roliga: Matte, svenska, idrott, SO
Tråkiga: NO (HERREGUD VA TRÅKIGT!), franska, engelska, bild, musik (ingen jävel kan spela instrument. Bara jag och en annan tjej kan faktiskt spela.)
Musik. Punkt slut.
Roliga Ämnen är typ
Kemi
Fysik
Biologi
Matte
:)
Roliga ämnen: Engelska,idrott,rörelse,Svensk natur,syslöjd och musik
Tråkiga ämnen: Geografi,Matte och så äre det många fler som är tråkiga
matte e tråkit
Roliga: Idrott, Kemi (egna expriment :P) Drama
Tråkiga: Träslöjd, Bild, Teknik, Matte, SO, Biologi