Hey, köper bronze arrows. Köper 200k bronze arrows, köper bara 1k+.
Ice power80 in game.
Hey, köper bronze arrows. Köper 200k bronze arrows, köper bara 1k+.
Ice power80 in game.
↗ till inläggetJag har iron arrows, 500+st, skulle de vara nått?Hey, köper bronze arrows. Köper 200k bronze arrows, köper bara 1k+.
Ice power80 in game.
/Hypno192 in-game.
↗ till inläggetonödig tråd,köp i exchange tar nåra sec.jävlig onödig tråd.Hey, köper bronze arrows. Köper 200k bronze arrows, köper bara 1k+.
Ice power80 in game.
↗ till inläggetNot!↗ till inläggetonödig tråd,köp i exchange tar nåra sec.jävlig onödig tråd.Hey, köper bronze arrows. Köper 200k bronze arrows, köper bara 1k+.
Ice power80 in game.
Det är du som förstör tråden, han vill inte ha dina åsikter, åsikter som inte har nån mening.
Och han kanske inte vill köpa i grand.
försöker köpa 200k bronze bolts i GE fick bara 10k..
↗ till inlägget↗ till inläggetonödig tråd,köp i exchange tar nåra sec.jävlig onödig tråd.Hey, köper bronze arrows. Köper 200k bronze arrows, köper bara 1k+.
Ice power80 in game.
Nejdu, inte onödigt. Varför ens skriva i tråden om du tycker den är onödig? Sköt du ditt så sköter jag mitt.
↗ till inlägget↗ till inläggetHey, köper bronze arrows. Köper 200k bronze arrows, köper bara 1k+.
Ice power80 in game.
onödig tråd,köp i exchange tar nåra sec.jävlig onödig tråd.
Nejdu, inte onödigt. Varför ens skriva i tråden om du tycker den är onödig? Sköt du ditt så sköter jag mitt.
Frukta gud å ärligt vandra, sköt dig själv och skit i andra.
Pain* Jag har snart 1k brons aarrow om du är intresserad.
↗ till inlägget↗ till inläggetHey, köper bronze arrows. Köper 200k bronze arrows, köper bara 1k+.
Ice power80 in game.
onödig tråd,köp i exchange tar nåra sec.jävlig onödig tråd.
Frukta gud å ärligt vandra, sköt dig själv och skit i andra.
Pain* Jag har snart 1k brons aarrow om du är intresserad.
Visst, jag kan köpa dom, jag har redan köpt alla jag behöver. Adda mej, så köper jag dom.
Jag fattar inte du sa ''Köper 200k bronze arrows, köper bara 1k+'' i första posten, vad menar du? Ska du köpa 200k bronze arrows eller 1k?
↗ till inläggetJag fattar inte du sa ''Köper 200k bronze arrows, köper bara 1k+'' i första posten, vad menar du? Ska du köpa 200k bronze arrows eller 1k?
Jag köper bara i 1K+ Jag köper inte om det är mindre 1K. Bara om det är mer än 1k. :]
Hur mycke styck för bronze arrows?
↗ till inläggetHur mycke styck för bronze arrows?
:meddum:
Det ända man kan trada i!
f*n vilken dum fråga!
MAN KAN BARA KÖPA 6-8 GP EACH I GE Och 7 each i TRADE!
↗ till inlägget↗ till inläggetHur mycke styck för bronze arrows?
:meddum:
Det ända man kan trada i!
f*n vilken dum fråga!
MAN KAN BARA KÖPA 6-8 GP EACH I GE Och 7 each i TRADE!
ja men ja kan inte det nya runescape nu förtiden
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in