Tjenare nu skulle jag vilja ha ett vista tema till min data, men kan jag byta tillbaka till XP tema?
Finns det några special skins till vista? (jag har XP)
Tjenare nu skulle jag vilja ha ett vista tema till min data, men kan jag byta tillbaka till XP tema?
Finns det några special skins till vista? (jag har XP)
sök på vista inspirat på google, funkar skitbra.
HELST graits saker ckså men tack för svaren. :)
Asså.. Windowblinds och sånt är totalt onödiga, och Alienware. Det enda man behöver göra är att patcha uxtheme.dll i XP, och sen hitta nån visual style.
Har en nu tack! :D
↗ till inläggetVad tror du att programmen som de nämnde gör? :visslar:Asså.. Windowblinds och sånt är totalt onödiga, och Alienware. Det enda man behöver göra är att patcha uxtheme.dll i XP, och sen hitta nån visual style.
↗ till inläggetDe ändrar bara ditt tema om du väljer att göra det.↗ till inläggetVad tror du att programmen som de nämnde gör? :visslar:Asså.. Windowblinds och sånt är totalt onödiga, och Alienware. Det enda man behöver göra är att patcha uxtheme.dll i XP, och sen hitta nån visual style.
↗ till inläggetAsså.. Windowblinds och sånt är totalt onödiga, och Alienware. Det enda man behöver göra är att patcha uxtheme.dll i XP, och sen hitta nån visual style.
Japp, sen är det bara att leta på Deviantart efter något snyggt tema. :)
↗ till inläggetVad tror du att programmen som de nämnde gör? :visslar:Asså.. Windowblinds och sånt är totalt onödiga, och Alienware. Det enda man behöver göra är att patcha uxtheme.dll i XP, och sen hitta nån visual style.
De patchar filen, men "låser" den på något sätt så att man måste använda programmet för att fixa ett nytt skin.
fett cool.
om man laddar ned firefox så kan man fixa skinäs när man vill.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in