IE!
Internet
FF och xB-Browser, men jag röstade FF eftersom att jag använder det mest och bara använder xB när jag riktigt behöver vara anonym.
Vanliga internet suger, men röstade på den ändå. XD
Firefox, på Explorer kan jag inte gå in på ett flertal sidor.
Internet Explorer, avskyr verkligen FF.
Mozilla Firefox! Så klart!
IE är mer van vid designen, pluss att öppna nya flikar är "lättare" i IE. Använder dock FF också men bara om inte IE vill funka på vissa länkar...
Soad_token
Sen när blev Mozilla, Opera, Internet Explorer Internetleverantörer? De är webbläsare.
Firefox :D
Firefox.
Mozilla Firefox med tema & AddOns.
Mozilla Firefox <3<3<3<3<3
Älskar det :)
Wow, IE var närmare FF än vad jag hade trott. Själv använder jag Firefox i nuläget. Kanske börjar jag med google chrome någon gång.
FF.
Internet explorer
Mozilla Firefox är självklar.
Firefox slår Internet Explorer med milasteg. Detta beror främst på att jag gillar att utveckla webbsidor vilket ju givetvis får mig att avsky IE's fruktansvärda icke-kompatibilitet. Google Chrome tänker jag inte testa då jag inte litar på Google (i det ursprungliga avtalet stod det att allt man laddar upp / postar / whatever med Google Chrome kan Google göra vad de vill med. P.g.a. protester fick de utelämna den delen, men det visar vad Google går för. Förmodligen smyger de in ngn liknande i framtiden, men mer diskret.
↗ till inläggetdefinera vanligVanliga internet suger, men röstade på den ändå. XD
Mozilla Firefox såklart. IE7 har förmågan att lagga fast utan anledning. Firefox, snabbt och smidigt.