💬
Logga in
Fuska.se

Favo Link

43 svar · startad

1. OOT

2. SSBM

3. TP

18 Apr 2008
Nivå 6 · Fuskare

varför tycker du dom är bäst?

25 Apr 2008
Nivå 7 · Fuskare

Det är ju såhär att varje Link ofta är med i fler än ett spel, det blir ju såhär om jag inte misstar mig:

Link 1 - Legend of Zelda och Zelda II - Adventure of Link

Link 2 - Legend of Zelda - A Link To The Past och Legend of Zelda - Link's Awakening samt Oracle of Ages och Oracle of Seasons

Link 3 - Legend of Zelda - Ocarina of Time och Legend of Zelda - Majora's Mask samt även Super Smas Bros och Super Smash Bros Melee

Link 4 - Legend of Zelda - Four Swords, Legend of Zelda - Four Swords Adventure och Legend of Zelda - Minish Cap.

Link 5 - Legend of Zelda - Wind Waker

Link 6 - Legend of Zelda - Twilight Princess (än så länge?)

Min favorit är "Linken" i Twilight Princess, bäst story, bäst grafik, bästa moves och bäst reaktioner!

Senast ändrad:

26 Apr 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det är ju såhär att varje Link ofta är med i fler än ett spel, det blir ju såhär om jag inte misstar mig:

Link 2 - Legend of Zelda - A Link To The Past och Legend of Zelda - Link's Awakening samt Oracle of Ages och Oracle of Seasons

Link 3 - Legend of Zelda - Ocarina of Time och Legend of Zelda - Majora's Mask samt även Super Smas Bros och Super Smash Bros Melee

Link 4 - Legend of Zelda - Four Swords, Legend of Zelda - Four Swords Adventure och Legend of Zelda - Minish Cap.

Min favorit är "Linken" i Twilight Princess, bäst story, bäst grafik, bästa moves och bäst reaktioner!

Hur tänker du nu?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Link från OoT. Känns som ett 'orginal'.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur tänker du nu?

Alltså, att det finns många Linkar, och de flesta är med i än ett Zelda spel. Samma Link som räddade Impa undan Ganons monster i Zelda I är ju inte samma Link som bor på en ö "ovanför" Hyrule i Wind Waker. Det jag menar med listan är att Link 4 (exempel) finns med i Four Swords, Four Swords Adventure och Minish Cap.

28 Apr 2008
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

1. Link från Oracle of Ages/Oracle of Seasons/Link's Awakening

2. Link från A Link to the Past

3. Link från Ocarina of Time/Majora's Mask

5 May 2008
Nivå 6 · Fuskare

varför tycker du det?

5 Jun 2008
Nivå 4 · Lärling

ocarina of time lätt majoras mask ochså den grafiken är så j*vla charmig och gullig på sitt eget sätt.

hatar twili grafiken är överdriven och charmen med spelet är borta.

dom äldre zelda 4-ever :lol:

windwaker och framåt sucks my balls. <_<

7 Jun 2008
Nivå 5 · Fuskare

Jag gillar twilight Link, han e så fiin :)

9 Jun 2008
Nivå 6 · Fuskare

Tp Link är full av detaljer men jag gillar också oot Link för det känns som "orginalet"

23 Jun 2009
Nivå 3 · Lärling

ph är bäst ser nästan ut som huvet kommer explodera.

Nivå 4 · Lärling

Link to the past , Orginalet imo :P

Nivå 3 · Lärling

link aweking kommer efter :_ :cool:

24 Jun 2009
Nivå 5 · Fuskare

Räknas Fierce Deity Link från Majoras Mask? Om inte, då tycker jag Link från Ocarina of Time är den bästa för att det känns som orginalet som Svampen1 sa.

25 Jun 2009
Nivå 1 · Novis

min favorit är link i phantom hourglass. sen kommer oot link för det känns orginellt.

26 Jun 2009
Nivå 2 · Novis

1.WW Link(han ser så gullig ut,tecknad och allt)

2.OoT Link(han har så fina reaktioner och allt)

3.MC Link(han e så jäla snyggt pixlad)

29 Jun 2009
Nivå 2 · Novis

Ocarinas Link lätt, han är jäkligt cool ändå :)

8 Oct 2009
Nivå 6 · Fuskare

1.The legends of Zelda the twilight princess.

2.The legends of Zelda the ocarina of time.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Räknas Fierce Deity Link från Majoras Mask? Om inte, då tycker jag Link från Ocarina of Time är den bästa för att det känns som orginalet som Svampen1 sa.

Det jag sa var då ett år före ditt inlägg men iaf :P

Jag kom på en tredje plats link för mig

WW "linken"

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in