💬
Logga in
Fuska.se

Marilyn Manson

11 svar · startad

↗ till inlägget

Marilyn Manson är ganska bra. Gillar The Dope Show, Sweet Dreams-covern och några andra låtar.

Såg förut när jag sökte på Marilyn Manson att bandnamnet och medlemmarnas namn är delvis tagna från mördare! :o

Dessutom så är en av medlemmarna svensk :cool:

Tim sköld har slutat, nu ä de twiggy!

Han är en psykopat läste nånstans att han hade köpt barn skellet för turne pengar.

Marylin Monroe

Charles Manson(Australiensk seriemördare) De är dom han e inspirerade av i namnet o.O

Han är väldigt bra. Och solbränd.

Han tog sitt artist namn efter marilyn manroe & charles manson för att mördare och sånt får typ lika mycket uppmärksamhet som kända personer. (tror det var så ungefär)

Moderator Moderator

Jorå, Manson är helt okej :).

Sådär tycker bara om hans låtar " Sweet dreams " och lite av" tainted love" men "this is the new shit" var helt okej...

Annars så ger han mig lite rysningar man har ju hört så mycket om honom :)

Skulle tro att 99% av alla rykten om honom är falska...

Lyssnar rätt mycket på MM, inte bara dom låtarna som jag skrev i denna tråden för ett år sen :P

4 May 2008

Solbrända Marilyn har opererat bort det viktigaste revbenet så att han kan tillfredsställa sig själv.

vissa låtar han har gjort är bra. annars vet ja inte så mycket om han

Nä Marilyn är inge för mig det. Kanke nån låt är ok, men annars är jag ingen större beundrare.

6 May 2008

Någon som var på konserten i December???Det ägde iallafall :lol:

↗ till inlägget

Solbrända Marilyn har opererat bort det viktigaste revbenet så att han kan tillfredsställa sig själv.

Gammalt rykte som är fejk :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in