HAr nu samma problem med Rayquaza men nu e jag på Diamond Rank
Rayquaza
Min vänn robin3 vet, men inte jag!
Ska fråga honom :)
jag tror inte de spelar nån roll.... de e 10% chans att man får han tror jag oavsettt vilken rank.... tror jag bara
Jag har honom och det spelar ingen roll vilken rank!
När du kommer till honom så ska du gå fram mot honom och bara andvända A (P.S det får inte följa med någon i ditt team när du möter honom). Funkar för mig! :P
↗ till inläggetSå här är det:Jag har honom och det spelar ingen roll vilken rank!
När du kommer till honom så ska du gå fram mot honom och bara andvända A (P.S det får inte följa med någon i ditt team när du möter honom). Funkar för mig! :P
1. Ledaren av teamet måste vara på Lv. 60 eller högre (högre level = större chans att Groudon går med)
2. Du får bara ha två size 1 Pokémon på ditt team eller en size 2 Pokémon eller en size 1 Pokémon
3. Ledaren i teamet måste besegra den - om någon annan i ditt team besegrar den joinar Groundon inte.
ja måst fara utan Feraligatr(stavning) nästa gång
Tackar!Nu har jag Groudon! :D :lol: :D :lol: (tror att det hjälpte när jag hade 'Friend Bow')
Vet tyvär inte hur man får Rayquaza (har inte ens skälv fått den. Groudon=Firefox Rayquaza=Internet :iluvff:
bara döda honnom hela iden så får du han till sist