Jag har två frågor om Fuska.se:
1. Vad är skillnad mellan raderade användare och avstängda användare?
2. På vissa medlemmar står det att de är "Inaktiverad". Vad menas med det?
Tacksam för svar! MVH - Huvudstaden.
Jag har två frågor om Fuska.se:
1. Vad är skillnad mellan raderade användare och avstängda användare?
2. På vissa medlemmar står det att de är "Inaktiverad". Vad menas med det?
Raderad = medlemmer är borta ur databasen, typ.
Avstängd = Bannad.
Inaktiverad = De som väntar på att bli medlem tror jag. Man får nått email med en kod i att aktivera sig med.
↗ till inläggetVad menar du med det?Raderad = medlemmer är borta ur databasen, typ.
Ja, att medlemmen i fråga är puts väck, hej hejdå, cya later ..not!.
D.v.s. medlemmen är rederad. Finns inte längre alltså. Jag tror inte jag kan göra det tydligare än Katt att det då betyder att medlemmen är borttagen.
Hur kan inaktiverad betyda att man inte har aktiverat sin användare.Då borde man väl inte kunna skriva något?
↗ till inläggetRaderad användare = Fhizes1. Vad är skillnad mellan raderade användare och avstängda användare?
Avstängd användre = Poison
Kthnxbai
↗ till inläggetNej och det kan man inte.Hur kan inaktiverad betyda att man inte har aktiverat sin användare.Då borde man väl inte kunna skriva något?
↗ till inläggetPoison is everywhere :meddum:↗ till inläggetRaderad användare = Fhizes1. Vad är skillnad mellan raderade användare och avstängda användare?
Avstängd användre = Poison
Kthnxbai
Raderad=fhizes.
Avstängd=poison.
inaktiverad=en medlem som har registrerat sig men inte aktivera sitt konto.
↗ till inläggetRaderad=fhizes.
Avstängd=poison.
hur f*n går det till?Om man inte har aktiverat sitt konto kan man väl ändå inte skriva något?
Nej, man kan inte skriva om man inte aktiverar sitt konto. Men man blir fortfarande registrerad.
Ok, tack för svar :)
↗ till inläggetMan är registrerad på fuska.se men man måste aktivera sig genom sin e-mail ;)↗ till inläggetRaderad=fhizes.
Avstängd=poison.
hur f*n går det till?Om man inte har aktiverat sitt konto kan man väl ändå inte skriva något?
Raderad=Fhizes.
Avstängd=Poison.
inaktiverad=En medlem som antingen inte aktiverat sig från registreringen eller som har bytt e-mail men inte aktiverat den nya e-mailen.
Det är iallafall bra att ni inte skriver likadant som jag skrev. För det hade ju bara varit konstigt.
↗ till inläggetRaderad=Fhizes.
Avstängd=Poison.
inaktiverad=En medlem som antingen inte aktiverat sig från registreringen eller som har bytt e-mail men inte aktiverat den nya e-mailen.
aha han kanske hade bytt e-mail.För om man ser någon som är inaktiverad,då kan ni inte se honom i något inlägg om ni fattar vad jag menar.
↗ till inläggetNej och det skrev jag 3 inlägg över dig..↗ till inläggetRaderad=fhizes.
Avstängd=poison.
↗ till inläggetNej och det skrev jag 3 inlägg över dig..↗ till inläggetRaderad=fhizes.
Avstängd=poison.
jag vet men alla går ju runt och säger att dom har skrivit när de inte har aktiverat sitt konto.
EDIT:sorry för off-topic.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in