Jag har gjort main-questen(hela, alltså) men nu har jag startat om!! Jag e på uppdraget med Dark Brotherhood när man ska dda J'Ghasta. Han e inte hemma någon gång! E det en bugg el inte?!
Hjälp mej snälla!!
Jag har gjort main-questen(hela, alltså) men nu har jag startat om!! Jag e på uppdraget med Dark Brotherhood när man ska dda J'Ghasta. Han e inte hemma någon gång! E det en bugg el inte?!
Hjälp mej snälla!!
↗ till inläggetJag har gjort main-questen(hela, alltså) men nu har jag startat om!! Jag e på uppdraget med Dark Brotherhood när man ska dda J'Ghasta. Han e inte hemma någon gång! E det en bugg el inte?!
Hjälp mej snälla!!
han är i sin hemliga källare under massa cloth :D
Prata med hans fru.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag har gjort main-questen(hela, alltså) men nu har jag startat om!! Jag e på uppdraget med Dark Brotherhood när man ska dda J'Ghasta. Han e inte hemma någon gång! E det en bugg el inte?!
Hjälp mej snälla!!
han är i sin hemliga källare under massa cloth :D
meh hahahahah
↗ till inlägget
Missförstod, ber om ursäkt. Har inte kommit så långt med DB.
btw, när du endå är i huset så fnns det en typ vintunna i ett hörn med very hard lock some det finns lite skyssta saker i :rolleyes:
↗ till inläggetbtw, när du endå är i huset så fnns det en typ vintunna i ett hörn med very hard lock some det finns lite skyssta saker i :rolleyes:
ja vet han e typ en speaker för DB också...
↗ till inlägget↗ till inläggetbtw, när du endå är i huset så fnns det en typ vintunna i ett hörn med very hard lock some det finns lite skyssta saker i :rolleyes:
Det där ska vara i spoilertags.
Alla gånger.
↗ till inlägget↗ till inläggetbtw, när du endå är i huset så fnns det en typ vintunna i ett hörn med very hard lock some det finns lite skyssta saker i :rolleyes:
*Suck* Hade just tankar på att starta DB-questerna.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in