Den Här Filmen Borde Du Som Gillar Gta Iv Titta På!
Out of date.. ._.
↗ till inläggetOut of date.. ._.
va??
Ja men det kommer väll att komma ut!
↗ till inläggetJa men det kommer väll att komma ut!
Fattar nån va han menar?
ja, för att uppleva GTA IV på bästa möjliga sätt ska man ha det till 360 och ladda ner dc:n, han säger att det kommer bli det bästa nedladdningsbara nånsin och det inte handlar om lite nya vapen elr bilar, utan flera timmar av extra speltid. (men man vet inte vad det kommer handla om än dock.)
↗ till inläggetVad f*n pratar du om? Och hur j*vla idiotisk är man inte om man postar en film gjord för länge sedan, Adrian du är en riktig j*vla fanboy.Ja men det kommer väll att komma ut!
↗ till inlägget↗ till inläggetVad f*n pratar du om? Och hur j*vla idiotisk är man inte om man postar en film gjord för länge sedan, Adrian du är en riktig j*vla fanboy.Ja men det kommer väll att komma ut!
vad f*n är det med dej då? kolla på filmen så fattar du kanske vad han pratar om, det är du som är en idiot, gå och ta dina piller nu och va inte så j*vla otrevlig :rolleyes:
↗ till inlägget↗ till inläggetJa men det kommer väll att komma ut!
Vad f*n pratar du om? Och hur j*vla idiotisk är man inte om man postar en film gjord för länge sedan, Adrian du är en riktig j*vla fanboy.
vad f*n är det med dej då? kolla på filmen så fattar du kanske vad han pratar om, det är du som är en idiot, gå och ta dina piller nu och va inte så j*vla otrevlig :rolleyes:
bra sagt kratos, håller med dej fullständigt :D
↗ till inlägget↗ till inläggetJa men det kommer väll att komma ut!
Vad f*n pratar du om? Och hur j*vla idiotisk är man inte om man postar en film gjord för länge sedan, Adrian du är en riktig j*vla fanboy.
bra sagt kratos, håller med dej fullständigt :D
Du kan bara hålla käften om du inte har något vettigt att tillägga.
Förövrigt har vi ju sett hur mogen leechern Adrian_93 är, jämför dessa:
http://www.fuska.se/spel/xbox360/grand_the...sion-s2603.html
http://loading.se/review.php?review=1029
Tragiskt Adrian, fy f*n.
okej jag är inte än fanboy har inte ens en egen xbox det där med recensionen var bara för att jag vill skriva in en ny nyhet.Jag tyckte att det verkade lite dött på nyheter.
och det där med det som jag postade nu det var bara för att jag tyckte det verkade interessant du behöver ju inte dampa loss för det...herregud
Men onödig tråd.. :rolleyes: :huh: