hej. om man startar ett ämne (som jag gjör) så får man FM, men om man får en tilsägelse så försvinner fuska mynten då elr? :huh:
Fm
Nope, de är kvar.
ok, tack PC
Vid regebrott som gör att man får FM på sätt som inte är tillåtna kan vi moderatorer ta bort FM från användare. Men för vanliga Tillsägelser/Varningar så dras det inte automatiskt.
Har sett vissa som gjort ett ämne i ett forum där man får fuskamynt men ändå får de inget.Då syftar jag på de som har 0 i rank och FM.Alltså deras första ämne.
↗ till inläggetDet kan inte stämma, det kan ju varit så att det har varit i ett ikke spel forum?Har sett vissa som gjort ett ämne i ett forum där man får fuskamynt men ändå får de inget.Då syftar jag på de som har 0 i rank och FM.Alltså deras första ämne.
Man får som sagt inga FM eller rank i ICKE-spellrelaterade forum.
↗ till inläggetDet har jag faktiskt aldrig lagt märke till. Det kan itne vara så vanligt.Vid regebrott som gör att man får FM på sätt som inte är tillåtna kan vi moderatorer ta bort FM från användare. Men för vanliga Tillsägelser/Varningar så dras det inte automatiskt.
så om jag skriver i allmänt,går inte jag upp i rank då?
↗ till inläggetDet kan inte vara rätt, man får rank i allmänt också. Och det är väll inte spellrelaterat?Man får som sagt inga FM eller rank i ICKE-spellrelaterade forum.
Men man får inte FM i allmänt.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet kan inte vara rätt, man får rank i allmänt också. Och det är väll inte spellrelaterat?Man får som sagt inga FM eller rank i ICKE-spellrelaterade forum.
Men man får inte FM i allmänt.
Du får rank i allmänt delen av forumet, men du får inte FM där när du postar inlägg/tråd..
↗ till inläggetså om jag skriver i allmänt,går inte jag upp i rank då?
Det kan ibland ta lite tid innan du går upp i rank det har hänt mig okså :)
↗ till inläggetHan syftar inte på "medlem", "mini fuskare" och sånt utan fuskaranken man har.↗ till inläggetså om jag skriver i allmänt,går inte jag upp i rank då?
Det kan ibland ta lite tid innan du går upp i rank det har hänt mig okså :)