💬
Logga in
Fuska.se

Guitar Hero Aerosmith

29 svar · startad

Trådstartare #1

Jag har hört talas om att Guitar hero Aerosmith kommer ut i juni, är det sant? :huh:

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Jag har hört talas om att Guitar hero 5 (Aerosmith) kommer ut i juni, är det sant? :huh:

Tror jag inte, efter som 4 inte kommit ut..

Aerosmith är bara en "expansion" till 3:an. Som Rock the 80's va till 2:an.

Ja, det kommer komma men vet inte så mycket om det.

Kan hända att det e så Tyrsö säger: Aerosmith är bara en "expansion" till 3:an

det ÄR en expansion till 3:an.

11 May 2008
Trådstartare #6

det blir väl typ nummer 5 i serien?

guitar hero 1

guitar hero 2

rock the 80's

guitar hero 3

sen kommer aerosmith som nummer 5

EDIT: någon som vet vad den kommer att kosta då? och kommer man kunna köpa den på xbox marketplace?

Senast ändrad:

Guitar hero 5 även kallat aerosmith tycker att det verkar lite lamt de borde göra guitar hero 6 in flames :D

Det kommer kosta som ett vanligt GH spel. Och nej, jag tror inte man kommer kunna köpa den på Xbox live.

Trådstartare #9

men en bra nyhet är att det inte bara kommer att vara Aerosmith låtar :)

12 May 2008

Inte?

Vilka andra låtar kommer det att vara?

jag tror också att det är en expansion till 3:an, men det med andra låtar än aerosmith visste jag inte? vilka?

Trådstartare #12

Man kommer typ vara Aerosmith bandet men det kommer vara andra låtar också. Vi får hoppas att min källa stämmer :)

EDIT: På trailern står det "Play the music of Aerosmith and other superstar bands"

och här är från wikipedia:

Guitar Hero: Aerosmith är ett spel i Guitar Hero-serien. Det räknas som en expansion till Guitar Hero III och släpp är planerat till 29 juni 2008. Spelet innehåller mest Aerosmith men också lite av stone temple pilots deep purple och några till.

Senast ändrad:

Okej det skulle bli lite lamt med bara aerosmith. Men kan man köra med samma gitarr som i 3 an ? :D

Trådstartare #14
↗ till inlägget

Okej det skulle bli lite lamt med bara aerosmith. Men kan man köra med samma gitarr som i 3 an ? :D

ja, det borde man kunna :)

Senast ändrad:

14 May 2008

Dom borde göra ett "guitar hero KISS"!!! :D

Nä. Tycker de skulle kunna rikta in sig på typ 70-80 talet (vet att "Rock the 80's" finns, men inte till Xbox 360) eller typ punk.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Nä. Tycler de skulle kunna rikta in sig på typ 70-80 talet (vet att "Rock the 80's" finns, men inte till Xbox 360) eller typ punk.

Punk skulle sitta bra =D

F*n va skönt att sitta och lira typ Ebba Grön - Sno från dom rika.

oh men nu blev det ju genast mer intressant :)

↗ till inlägget

F*n va skönt att sitta och lira typ Ebba Grön - Sno från dom rika.

Mjo och London calling med Clash :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in