💬
Logga in
Fuska.se

Vart Kan Man Ladda Ned Photoshop Free?

26 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gå och köp det i affären, men det kostar ju en aning mycket men, fråga far din. Farsan köpe det åt mig :rolleyes:

Har sett det för 399, fast det var CS2. Men det var ändå när inte CS3 fanns.

f*n vilken ripoff på äffären, lol!
Nivå 4 · Lärling

Ähum, min syrra köpte det till mig gratis :rolleyes:, om du har en syrra så tycker jag du ska överlåta arbetet åt henne så du slipper göra det, men annars kan du ju fixa 30 dagar.

9 May 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ähum, min syrra köpte det till mig gratis :rolleyes: , om du har en syrra så tycker jag du ska överlåta arbetet åt henne så du slipper göra det, men annars kan du ju fixa 30 dagar.

Och varför skulle hon göra det då?
11 May 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ähum, min syrra köpte det till mig gratis :rolleyes: , om du har en syrra så tycker jag du ska överlåta arbetet åt henne så du slipper göra det, men annars kan du ju fixa 30 dagar.

Hon köpte det väl inte till honom egentligen utan till sig själv. Eller så "köpte" hon det.
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hon köpte det väl inte till honom egentligen utan till sig själv. Eller så "köpte" hon det.

Aaahh ;|
3 Jun 2008
Nivå 1 · Novis

Måste man skriva in sin e-mail adress för att få?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Låser då det går mot olagliga metoder.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.