kan nån berräta hhur man ficksar en animantrix privat server har spelat där förut men nu funkar det inte tror det har att göra att jag inte hqar spelat på ett tag där snälla hjälp mig
Privat Servers
är du värkligen 13?
är du värkligen 13?
Ja du, Khazar. Är du verkligen 14? Jag har ALDRIG sett dig skriva något trevligt/hjälpande utan
bara kräkande och nervärderande saker. För att det antagligen är hans grammatik du syftar på så ska jag passa på
att säga att du själv stavade fel på 'verkligen'.
↗ till inläggetär du verkligen 13?
↗ till inlägget↗ till inläggetär du verkligen 13?
↗ till inlägget↗ till inläggetär du verkligen 13?
Seriöst, sluta tracka ner på han och hjälp han istället.
P.S, Sebban du stavar minst lika dåligt som han.
↗ till inläggetär du värkligen 13?
Ja du, Khazar. Är du verkligen 14? Jag har ALDRIG sett dig skriva något trevligt/hjälpande utan
bara kräkande och nervärderande saker. För att det antagligen är hans grammatik du syftar på så ska jag passa på
Ja du, Garone. Är du verkligen 14? K R Ä K A N D E xD
↗ till inläggetSeriöst, sluta tracka ner på han och hjälp han istället.
P.S, Sebban du stavar minst lika dåligt som han.
ehhh nä det gör jag inte
↗ till inläggetär du värkligen 13?
Ja du, Garone. Är du verkligen 14? K R Ä K A N D E xD
hehehe
Tänk utanför lådan lite och fatta vad han menade med det.
Och jo, Sebban. Det gör du.
↗ till inläggetTänk utanför lådan lite och fatta vad han menade med det.
Word.
Kan alla sluta tracka han och hjälpa han istället? Även fast han stavar som en fiskmås och grammar som en koblaja så kan ni vara "snälla".
Men en fråga, Vad är animatrix?
↗ till inlägget↗ till inläggetTänk utanför lådan lite och fatta vad han menade med det.
Word.
vissa var jag gör det då!!!!!!
↗ till inläggetVilken miss. :)vissa var jag gör det då!!!!!!
↗ till inläggetSå j*vla ägd xD↗ till inläggetVilken miss. :)vissa var jag gör det då!!!!!!
En ascent server ^^
↗ till inläggetkan nån berräta hhur man ficksar en animantrix privat server har spelat där förut men nu funkar det inte tror det har att göra att jag inte hqar spelat på ett tag där snälla hjälp mig
du ska spela freewow!!!! froustmourne-gaming.com
jag skrev den insändaren i stress så den vart lite fel
↗ till inläggetJa jag koller med. asså jag tyckerr Khazar ska bli kickad från fuska.se för kan kommer bara med taskiga komentarer och allting!är du värkligen 13?
↗ till inläggetVad då sebban93 "skriv i min gästbok ni som har wow och skriv vilken sever ni kör på då och om ni är onda eller goda"vissa var jag gör det då!!!!!!
Jag tänkte vad du menade med "onda eller goda" villka är onda och villka är onda tycker du?