Vad är mirror grand prix cup? nån som vet?
Om ni vet så skriv här :D
Vad är mirror grand prix cup? nån som vet?
Om ni vet så skriv här :D
Japp det är det. Fast jag tror inte du vinner nåt. (osäker)
det är när allting är vänt bak och fram och självklart är det svårare.
Vet det eftersom det är likadant på double dash :P.
↗ till inläggetdet är när allting är vänt bak och fram och självklart är det svårare.
Men hur blir den mirror då?
↗ till inläggetHur den blir ? Spegelvänt blir det. D.v.s höger blir vänster och tvärtom. Kolla dig själv i speglen och kolla. x)↗ till inläggetdet är när allting är vänt bak och fram och självklart är det svårare.
↗ till inläggetHur den blir ? Spegelvänt blir det. D.v.s höger blir vänster och tvärtom. Kolla dig själv i speglen och kolla. x)↗ till inläggetdet är när allting är vänt bak och fram och självklart är det svårare.
Men aaaah, hur blir den menar jag, asså spelar man bara och så e den spegelvänd eller vad
↗ till inlägget↗ till inläggetdet är när allting är vänt bak och fram och självklart är det svårare.
Hur den blir ? Spegelvänt blir det. D.v.s höger blir vänster och tvärtom. Kolla dig själv i speglen och kolla. x)
Men aaaah, hur blir den menar jag, asså spelar man bara och så e den spegelvänd eller vad
asså typ om banan är att man ska sväna åt höger på den vanliga cupen,så är banan att man ska svänga åt vänster på mirror
Hur låser man upp dem? Genom att klara alla 150cc? Håller iaf på med det nu ^^.
Jupp , klara all 150cc tror jag :)
Jag har klarat Mirror mode i alla cuper ;) grymt nice
spec när man vinner blue falcon till babyarna :)
Med klara menas guldtrofé eller stjärnor med?
Guldtrofe tror jag :P
Inte klara alla cuper i alla klasser då ? Rank spelar roll.
Jag har iaf klarat alla 50cc och 100 cc med minst 1 eller 2 stjärnor. Håller på med 150cc att få guld, men har inte lyckats få någon stjärna än. Visserligen inte hunnit köra där mycket.
Segt om man måste få hög rank med, då tar det lång tid innan man låser upp det..
Vinn alla 150cc och se om du får mirror mode ....
Stjärnrank är rätt lätt .....
Vinn bara alla banor så får du minst en tror jag :P
Nja jobbigt om man måste få det på alla :P Men det kommer det med. Har inte haft tid att spela´innan, men nu blir det lite var dag :)
Har du mirrormode? och har du guld på alla? så är det rätt lätt gissat :P
Guld på alla och på mirror :P
Nästan en stjänrank på alla cupper i alla ranker :P
Tack allihopa
// ErnstVampire
Vilken är den sista gubben (baby) och hur får man den? Har guld på 50, 100, 150 - cc och mirror. Dock inte många bra rankingar...
Vilken Plats är det ingen i ?
↗ till inläggetVilken Plats är det ingen i ?
Tror det är bowser jr. Har Dry bones, Koopa Troopa, Baby peach och mario, och Toad.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in