Jag ska köpa
Super Smash Brothers Brawl
↗ till inläggetMen snälla. >_>Bara för att framföra det har jag testat brwal hos en kompis som har chippat Wii (nedladdad amerikansk version) det äger ju fet man kan använda Wii Arcade/Classic controller, GC controller, Wii remote och Wii remote + Nunchuk men man viftar aldrig på controllerna utan sitter bara stilla medans man spelar brawl, har ni frågår om brwl fråga på bara ;D
Tänker inte köpa det, har aldrig gillat Super Smash Bros. spelen.
↗ till inläggetBara för att framföra det har jag testat brwal hos en kompis som har chippat Wii (nedladdad amerikansk version) det äger ju fet man kan använda Wii Arcade/Classic controller, GC controller, Wii remote och Wii remote + Nunchuk men man viftar aldrig på controllerna utan sitter bara stilla medans man spelar brawl, har ni frågår om brwl fråga på bara ;D
Viftar man aldrig på kontrollerna? Så dåligt. Jag hade tänkt mig spel med nunchuch å wiiremote å att man typ skulle slåss genom att vifta med remoten... tydligen inte..
↗ till inläggetMen hur f*n skulle det gått till med slag med wiiremote, i ett 2d-perspektiv? Det blir helt fel... Dock finns det en sak man kan välja i Kontroller-inställningar (om man använder Wiimote+Nunchuk) som heter Shake Smash, då kan man skaka Wiimoten för att göra smashattacker, fast jag tycker det suger.↗ till inläggetBara för att framföra det har jag testat brwal hos en kompis som har chippat Wii (nedladdad amerikansk version) det äger ju fet man kan använda Wii Arcade/Classic controller, GC controller, Wii remote och Wii remote + Nunchuk men man viftar aldrig på controllerna utan sitter bara stilla medans man spelar brawl, har ni frågår om brwl fråga på bara ;D
Viftar man aldrig på kontrollerna? Så dåligt. Jag hade tänkt mig spel med nunchuch å wiiremote å att man typ skulle slåss genom att vifta med remoten... tydligen inte..
Haha jag tycker det låter intressant :P men smaken den är olika, kanske inte alls tycker det sen.. får se vad det blir :)
↗ till inläggetDu sa ju att du inte skulle köpa det :rolleyes:Haha jag tycker det låter intressant :P men smaken den är olika, kanske inte alls tycker det sen.. får se vad det blir :)
Jag ska köpa det
Har redan varvat Adventure Mode.
↗ till inlägget:):):):):)Jag ska köpa det
↗ till inläggetNEJ!! Den 27:e!! XD↗ till inläggetKommer inte köpa det... Köpte det förra månaden.
freeloader :rolleyes:
btw så kommre det den 28:e juni och jag ska förboka det!
↗ till inläggetNEJ!! Den 27:e!! XD↗ till inläggetKommer inte köpa det... Köpte det förra månaden.
freeloader :rolleyes:
btw så kommre det den 28:e juni och jag ska förboka det!
Skillnad.. :) ;)
Here you go, Nintendo.se:s Brawl sida!
Btw, det släpps den 27, alltså om 39 dagar!! :)
Ja det är det vi har sagt
Ska helt klart köpa om det finns exemplar kvar, ska inte förhandsboka.
Min kompis ska iaf förhandsboka det.
hehe förbokade igår ;) synd att man måste vänta <_<
↗ till inläggetJa samma här ;)Ska helt klart köpa om det finns exemplar kvar, ska inte förhandsboka.
Yep, jag ska köpa det! :D **BOKAT**
Palla boka det. Man ska köpa det när det kommer ut!