vad är det för något om det står t.ex. ROFLMAO(i) vid namnet?är det att den är i semesterläge?
Ikariam
↗ till inläggetvad är det för något om det står t.ex. ROFLMAO(i) vid namnet?är det att den är i semesterläge?
(i) vid användarnamnet betyder att spelaren är inaktiv, at tden itne varit in p åen längre tid!
Ja, och efter ett tag så raderas användaren.
↗ till inläggetOm man är riktigt hardcore kanske man går upp mitt i natten. :P
Men det är typ när man börjar närma sig top fem och måste gå upp för att skaffa soldater eller förstärka nåt ställer eller attackera. För ananrs så lär man inte vara kvar där när man vaknar sen :P Vi vet ju alla hur No-lifers är xD
↗ till inlägget↗ till inläggetJag behöver Svavel och Marmor, betalar gärna med vin,kristall eller trä.
Du skulle inte tänka dig att sälja lite vin till mig? Kan betala i guld om det är nödvändigt.
Du giefar marmor/svavel
jag giefar vin
Jag säljer marmor och vin!
Koordinater: 24:48
Jag håller på att starta en ny kolleni, hur får jag snabba pengar -.- ?
Sälj den råvaran du har mycket av. Eller så kan du temporärt minska antalet arbetare och forskare ^^
:gitarr:
Började för 3 dagar sedan. Värld Alpha.
Coords?
InFlame, jag vill köpa marmor.
Vi kan ta det via PM.
↗ till inläggetHur säljer man den för pengar lol XD ?Sälj den råvaran du har mycket av. Eller så kan du temporärt minska antalet arbetare och forskare ^^
Nå nso mvill köpa vin nära 5X4X?
↗ till inläggetJag säljer marmor och vin!
Koordinater: 24:48
PMa mig,21:57 och heter kungahuset.
EDIT:Undrar samma som amo,vet någon hur man säljer saker för pengar?
Köp ALDRIG något från InFlame. Han plundrade mig när jag sa mina koordinater. -.-
NVM
↗ till inläggetVA? JAG HAR INTE PLUNDRAT DIG!Köp ALDRIG något från InFlame. Han plundrade mig när jag sa mina koordinater. -.-
Då måste det vara en väldig slump att runt 30 minuter efter jag sagt mina kordinater till dig så kommer det en stor armé från en annan ö och plundrar mig. In any case, jag sålde mina kristallglas till någon annan medans jag trodde att du plundrade mig.