💬
Logga in
Fuska.se

Runescape I Barbarian Village

10 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

när man går ner i ett hål i barbarian village så kan man hitta stora skattkistor man man kan inte uppna dom hur gör man?????????

Nivå 3 · Lärling

Läs vad som står när du klickar på skatten. Har jag för mig iaf, du måste ju vara visst hög lvl...-.-

14 Apr 2008
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

min kompis gjorde hela den men han bara kom igenom det!!!!!!!!

Senast ändrad:

17 Apr 2008
Nivå 3 · Lärling

Om man är tillräkligt hög combat level elr vad de heter nu igen så kan man gå ner för en stege till nästa kista. Men du måste gå igenom alla dörrar som finns där (Tips:Spring förbi alla höglevlade om du är smart och inte vill dö)

20 Apr 2008

man måste väl ha satt recovery questions om jag inte har helt fel

Nivå 4 · Lärling

Jepp, man måste ha satt recovery, det där med leveln hjälper bara för att gå in i portalen och slippa gå igenom dörrarna.

Det här i fel forum, det finns ett RuneScape forum.

21 Apr 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Du ska ha recovery question och ett bank pin har jag för mig.

Nivå 5 · Fuskare

Nejdå, leveln spelar ingen roll, det finns en förutsättning. Du måste ha recovery questions. Portalerna kan man bara använda när man har tagit pengarna.

19 May 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

när man går ner i ett hål i barbarian village så kan man hitta stora skattkistor man man kan inte uppna dom hur gör man?????????

man gör reqovery questions på sit acc :angry:

20 May 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare

Sätt recovery questions. Om du har en höb combat lvl så kan du gå in i portalerna annars måste du runt hela labyrinten och sedan ner.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Sätt recovery questions. Om du har en höb combat lvl så kan du gå in i portalerna annars måste du runt hela labyrinten och sedan ner.

nej!!!!!!!!!!!!!!! combat lvln är skit samma bara man har öppnat skattkistorna!!!!!!!!!!!!! läste du inet va dirtman skrev?!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in