Jag som alla andra MMORPG spelare söker alltid efter ett spel som är så billigt som möjligt och som inte ligger i Open/Closed beta. sedan finns det ju flera krav som behövs för att ett spel ska anses vara ett bra MMORPG spel, som till exempel grafik, pvp, pve etc.
Det finns också många saker som bevisar att perfect world är bättre att spela än world of warcraft. några är
Perfect World:
F2P
Housing System!
Player Town System typ flying cities och guild cities
Invasioner från vanliga NPC's (monster)
Slåss medans du flyger
Grymt coola classer och vapen :o
Bättre grafik. Ta dig som säger något annat. tror du inte att det är så? kolla in det själv. jag sa "Fy vilket dåligt spel" när jag såg det på youtube. men sedan dagen efter så testade jag utav ren nyfikenhet. och det var det bästa F2P spel som jag har spelat i hela mitt liv.
Siege Weapons
Territory/Territorial Krigs System
Max level = 120
Best av allt: Möjlig penalty för att döda lowbies i jämförelse med world of warcraft då du bara springer omkring och blir dödad av någon horde/ally medans du levlar i t.ex STV.
Classes som kan ha pets: ALLA
Classes: Mage, Warrior, Warebeast, Warefox, Priest, Archer
World Of Warcraft:
P2P $10 i månaden.. glöm det lol
Större område att röra sig på
större områden med allierade (Mayor cities)
Hyffsat bra grafik, jag säger inte att det är dåligt...
För tillfället max level = 70
classes som kan ha pets: Hunter, Warlock
Classes: Hunter, Rogue, Mage, Warlock, Priest, Druid, Shaman, Paladin, Warrior
Sedan finns det ju inställningar som förbättrar grafiken på world of warcraft, men även det på perfect world.
sämsta grafikkvalitéinställningar på world of warcraft och perfect world = mycket ekvivalenta
Bästa grafikkvalitéinställningar på world of warcraft och perfect world = Perfect world äger ut world of warcraft
Fast, det finns ju de personer som villigt betalar $10 i månaden. visst. men det är 70kr som man kunnat lagt på någonting annat -_-
Detta är inte något sätt att framföra PW utan snarare lite information, vet inte hur man gör en omröstning, snälla berätta