har en lvl 42 warr den är nice tycker jag :P
Proffesion Till Klasser
↗ till inläggetI samma monster du kan skinna light leather (mer sällsynt dock).
Var kan man hitta sällsynta monster
↗ till inlägget↗ till inläggetI samma monster du kan skinna light leather (mer sällsynt dock).
Var kan man hitta sällsynta monster
tror nog han menar att du kan hitta olika saker i samma monster du får light leather från, men lite sällsyntare att få de typ..
Någon som vet vad jewelcrafting gör
↗ till inläggetGems, Ringar, HalsbandNågon som vet vad jewelcrafting gör
då ska jag träna mig till det
tränar man det i Exodar
Kan man göra pilar till sin pil-båge
↗ till inläggetdå ska jag träna mig till det
tränar man det i Exodar
Pilar tror jag Engineering gör.
Ja i Exodar. (kanske andra platser men jo det finns i Exodar)
Så du menar att bästa alternativet för en level 70 paladin är Alchemy och Engineering? COOLT :P
så Alchemy och Tailoring för min 59 Warlock :D A_Z
det bästa för alla klasser tills 70 e nog skinning/herbalism elr mining för då har du massor av pengar och sen på 70 kan du göra om till nån riktig proffession för då har du pengar och kan väl typ köpa allt du behöver i mats sen för man tjänar inte direkt så mycket från proffessions när man gör saker och hjälper inte SÅ mycket du klarar dig om jag säger så
↗ till inlägget↗ till inläggetdå ska jag träna mig till det
tränar man det i Exodar
skill?
↗ till inlägget↗ till inläggetdå ska jag träna mig till det
tränar man det i Exodar
skill?
engineers gör inga pilar bara bullets.
men kan man lära sig att göra pilar och i såfall vilken proffesion traner
Tydlig guide för nybörjare !
Engeering är bra för twinks och pvp :P Enchanting om man här i hög lvl så kan man köra en instance för low lvls (ensam) och ta alla drops att disenchanta :D
Tja.
Är Orc hunter och har bara 1 proffesion och det är att sy, tailoring~.
Behöver 1 till, vilket är bra för mig? ^^
↗ till inläggetLeatherworking / SkinningTja.
Är Orc hunter och har bara 1 proffesion och det är att sy, tailoring~.
Behöver 1 till, vilket är bra för mig? ^^
Skinning / Mining/Herblism
Inte Tailoring.
tips om du är feral druid ska du ha Lw 375 så kan du göra par fina tank boots
och om du är nån sorts healer borde du skaffa alchemist stone som alchemist 375 alch och exalted med SSO
Yo, levlar en paladin nu, lv 62 atm. Funderar på engineering/bs & mining. Fördelar/ nackdelar med eng/bs?
↗ till inläggetYo, levlar en paladin nu, lv 62 atm. Funderar på engineering/bs & mining. Fördelar/ nackdelar med eng/bs?
BS för gear, finns dock inte mycket gear för 80 som är bra från BS, bara vapen (beroende på spec, healing vapen finns inte för palas). Engineerering är väl nice för typ... pvp :o.
Själv är jag Skinning och Mining för crit och stamina. Mining tar dock mycket mer tid än skinning. Fastnat på 240 eller nå sånt, orkar inte leta truesilver i hinterlands innan 80.
↗ till inläggetMening med att ta BS för gear <.<? Allt är BoE, få en annan person att göra det.↗ till inläggetYo, levlar en paladin nu, lv 62 atm. Funderar på engineering/bs & mining. Fördelar/ nackdelar med eng/bs?
BS för gear, finns dock inte mycket gear för 80 som är bra från BS, bara vapen (beroende på spec, healing vapen finns inte för palas). Engineerering är väl nice för typ... pvp :o.
Själv är jag Skinning och Mining för crit och stamina. Mining tar dock mycket mer tid än skinning. Fastnat på 240 eller nå sånt, orkar inte leta truesilver i hinterlands innan 80.
Fördelarna med BS är två extra sockets i gloves och bracers som bara blacksmiths kan ha