http://www.xbox.com/sv-SE/community/featur...-3-06082007.htm
det är inte slutet av halo, bara slutet av berätelsen, det kommer komma andra spel som handlar om något annan berätelse i halo världen.
http://www.xbox.com/sv-SE/community/featur...-3-06082007.htm
det är inte slutet av halo, bara slutet av berätelsen, det kommer komma andra spel som handlar om något annan berätelse i halo världen.
Ja t.ex. Halo wars som skall vara ett strategi spel.
Och några andra, det kommer säkert komma en ny trilogil.
Ja du kommer säkert kunna va the conventant och flood.
NOTE: Trilogi Stavas Trilogi inte trilogil
Oj jag råka trycka på l.
↗ till inläggetOj jag råka trycka på l.
Alla gör vi misstag :)
va kul med mera halo :D
↗ till inläggetja jag skulle vilja ha ett nyare halo 3 med massa nya fordon. vapen och uppdrag men kanska ochså nån ny fiende..... och sen är ju grafiken väldigt viktigt också så det är det jag ialllaffal vill hava kul med mera halo :D
Funderar på att köpa Halo3 faktiskt. Värkar coolt (har aldrig spelat det)
Köp Halo 3 Du kommer inte ångra dig :D
Usch, inge mer Halo tack.. Det är så jäkla överskattat. ( Själv avskyr jag Halo. )
Jepp, läste i Gamereator för ett tag sen att Bungie håller på ett jobba med en ny trilogi.
↗ till inläggetUsch, inge mer Halo tack.. Det är så jäkla överskattat. ( Själv avskyr jag Halo. )
MP kan va lite roligt, men SP suger på Halo 3 och gillar inte Halo-stilen.
Masterchief ser också ut som en legogubbe indräkt i en tuggummikostym.
Arbitar är ju inte mycket snyggare ;)
Vem är Arbitar?
Nja, jag tyckte Halo3 var för lätt, jag klarade det på 3 timmar på heroic
och på 5 timmar på legendary
P.S.
The arbitar är den goda covenant eliten du vet, han som man får spela första gången i Halo2
↗ till inläggetNja, jag tyckte Halo3 var för lätt, jag klarade det på 3 timmar på heroic
och på 5 timmar på legendary
P.S.
The arbitar är den goda covenant eliten du vet, han som man får spela första gången i Halo2
5 h På legendary ljug lite till. ;) Det tar minst 10 h
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in