💬
Logga in
Fuska.se

Oblivion, Vilken Guild?

33 svar · startad

Trådstartare #1

Som rubriken lyder, Vilken Guild/Klan är du med i? Själv är jag med i Dark Brotherhood.

Fighters guild, The Blades, Order of Virtous Blood.

( Börjar du inte överdriva lite med alla Oblivion trådar nu? )

Dark Brotherhood och Thieves Guild ^_^

Klarade nyss Arena också.

Trådstartare #5

Jag glömde, Jag är okså med i The blades och Har klarat alla Arena.

har klarat alla guilds nån gång, men jag har dålig koll på vad jag är med i nu, antagligen Dark Brotherhood och Thieves Guild, dom jag tycker är roligast

Är med i typ 6-7 guilds och kmr inte ihåg namnen på dom :/

30 May 2008
Trådstartare #8

japp de roligaste Guilderna att vara med i är Thieves Guild och Dark Brotherhood. Figthers och Mages Guild tycker inte jag är så roliga.

↗ till inlägget

Order of Virtous Blood.

Är det den som man kommer in i i main quest line uppdragen? Då man ska välja mellan att döda en argonian elr att släppa den fri?

Trådstartare #10
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Order of Virtous Blood.

Är det den som man kommer in i i main quest line uppdragen? Då man ska välja mellan att döda en argonian elr att släppa den fri?

Det är väl senare i något uppdrag när man är inne i grottorna där den sekten bor. Det är ett main Questline uppdrag.

har klarat alla guilder

31 May 2008

är med i 4 bara ska fixa så jag blir med i mera guild

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Order of Virtous Blood.

Nej,

När du fått över 15 Fame så kommer en Dark Elf kvinna söka upp dig och leda dig till hennes make. Han inviterar en till en slags 'Vampyr-Jägar Guild'. Quest-kedjan för OoVB består bara av en enda quest. När du klarat ut den så kommer du att få 500 Guld för varje Vampire Dust du samlar på dig.

Thieves Guild.

4 Jun 2008

vad finns det för guild

Trådstartare #16
↗ till inlägget

vad finns det för guild

Det finns , Thieves , Mages , figters, Dark Brotherhood. Tror att det var alla.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

vad finns det för guild

Det finns , Thieves , Mages , figters, Dark Brotherhood. Tror att det var alla.

+ Arena, Order of Virtous Blood, The Blades*, The Mythic Dawn.*

*

Main-quest krävs i dessa, och du är bara lite indirekt med i dem.

Har klarat thieves guild och dark brotherhood har inte orkar med någon annan guild sedan. Bara arenan och the blades

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Order of Virtous Blood.

Nej,

När du fått över 15 Fame så kommer en Dark Elf kvinna söka upp dig och leda dig till hennes make. Han inviterar en till en slags 'Vampyr-Jägar Guild'. Quest-kedjan för OoVB består bara av en enda quest. När du klarat ut den så kommer du att få 500 Guld för varje Vampire Dust du samlar på dig.

Jaha, den. :) Var längesen jag körde, så jag kommer inte riktigt ihåg.

Har klarat Thieves Guild, Dark Brotherhood, Mages Guild och Arenan.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in