💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 360 Trasigt?

25 svar · startad

tjena, nu har jag fått problemet nästan alla får nån gng,,, mitt 360 är trasigt tror jag, spelade COD4 me en kompis sen hängde sej hela j*vla spelet,,,, startar om... händer samma sak igen... sen kan ja inte starta ens för det hänger sej i xbox 360 introt "-.- samma hände när ja spelade gta hann bara säga "Tja tommy!" sen hängde det sej... men det kan ju vara tv:n också elr? hoppas att det e tv:n för pappa säger att en plastma tv åker in när min tv går sönder :)

tacksam för svar

Nivå 8 · Veteranfuskare

Testa att koppla in ditt Xbox 360 i en annan tv i ditt hus och kolla om det funkar.

↗ till inlägget

Testa att koppla in ditt Xbox 360 i en annan tv i ditt hus och kolla om det funkar.

okej ty

Nivå 5 · Fuskare

ifalll det inte funkar köp nytt!!

↗ till inlägget

Thank you doctor stupid!

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Man kanske inte vill betala för ett helt nytt om det finns nån chans att laga sitt. Om det inte funkar med en annan tv så kan du ju gå tillbaka till affären du köpte det hos och kolla vad de säger. Om du har lite tur så får du ett helt nytt.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Man kanske inte vill betala för ett helt nytt om det finns nån chans att laga sitt. Om det inte funkar med en annan tv så kan du ju gå tillbaka till affären du köpte det hos och kolla vad de säger. Om du har lite tur så får du ett helt nytt.

köpte ju det för typ 3 år sen elr nått, tvivlar på att ja får ett nytt :/

Nivå 8 · Veteranfuskare

Aha, ok.

nu é det över... Mitt 360 visar "The Ring Of Death" nu, mitt xbox 360 har avlidit... vi håller en tyst minut :( kan ej starta det mer den gröna ringen runt start knappen blinkar rött... R.I.P, you served me well in these years... tack för hjälpen i allafall :/ det é nästan som att förlora en vän det här .. det tycker nog alla som har 360 :/

(Tyst minut)

Nivå 5 · Fuskare

Men det ska la finnas ett sätt att fixa red ring of death? om ja inte har fel.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Men det ska la finnas ett sätt att fixa red ring of death? om ja inte har fel.

ja om man lämnar in det på servis... min kompis har det på sitt vanliga xbox

prövade att vira in mitt xbox i filtar i ca 20 minuter men det funkar ändå inte :( :(

2 Jun 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Hur många av lamorna blinkar rött?

3st = RROD

4st = Kablarna sitter inte i ordentligt

(Tror det var så.

↗ till inlägget

Hur många av lamorna blinkar rött?

3st = RROD

4st = Kablarna sitter inte i ordentligt

(Tror det var så.

först va det 3 st, sen blev det 4 i me att ja kopplade ut många sladdar,,, prövade filt metoden xD det funkade ej,,, har kvittot, ska ringa microsoft nån gng

konstigt nog så står det att ja köpte det 2007 xD hehe jag har GARANTI KVAR!! :lol: :D Hehe tack för hjälpen grabbar :)

EDIT: tråden kan nu låsas :)

3 Jun 2008

lol... filt metoden fungerade!!! xD haha den funkade ej först för ja hade kopplat ur massa sladdar så mitt 360 funkar igen! haha xD

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vad är filtmetoden?

sätt på xboxet så red lights of death blinkar,, vira in xboxet i filtar å vänta ca 20 minuter, då överhettas hardwaren ¨å det funkar som nytt igen. trodde inte på det först men prövade å det funkar faktiskt haha xD sen kan man lägga in det i kylen elr ugnen men det vågar jag inte haha xD

4 Jun 2008

filtmetoden fungerar inte så länge, mitt 360 é trasigt igen. har ringt microsoft så de kommer å hämtar det nån gng :)

Nivå 5 · Fuskare

UPS FOR THE WIN!

btt : varför gör du inte filtmetoden 24/7 :P skulle bli skojj att komma hem till dig och så visar du din

lilla filt xbox :D

Senast ändrad:

5 Jun 2008
↗ till inlägget

UPS FOR THE WIN!

btt : varför gör du inte filtmetoden 24/7 :P skulle bli skojj att komma hem till dig och så visar du din

lilla filt xbox :D

haha aa lol xD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in