min favorit i naruto är rock le.
ps ni får gärna skriva någon från en annan manga men skriv gärna vilken manga det är dÅ.
min favorit i naruto är rock le.
ps ni får gärna skriva någon från en annan manga men skriv gärna vilken manga det är dÅ.
Okej, jättecoolt! :cool:
edit: oj, det var i allmänt forumet. Måste skriva något bra..
Min favorit är Shino elr nån
Rock Lee* är det.
Rock lee
Kakashi.
är inte naruto med?? isånnafall är det hann (ointresserad)
vad är naruto?
Naruto, pga hans namn. ( <3 Naruto Nudlar )
↗ till inläggetvad är naruto?
en manga/anime
↗ till inläggetRock Lee* är det.
omg palla bry sig över detaljer. <_<
↗ till inläggetNej, själv klart inte!..är inte naruto med?? isånnafall är det hann (ointresserad)
Varför tror du det?
Den ända jag vet som finns i Naruto är väl Naruto, så jag väljer Naruto. :P
Naruto är sjukt överskattat, alla säger "Menar du Naruto?" när nån säger manga eller anime ._.
↗ till inläggetJa, jag tycker också att Naruto är överskattat.Naruto är sjukt överskattat, alla säger "Menar du Naruto?" när nån säger manga eller anime ._.
↗ till inläggetNaruto är sjukt överskattat, alla säger "Menar du Naruto?" när nån säger manga eller anime ._.
håller med dig på punkten att det är överskatat det finns massor med andra bra mangor/animes
ex ranma 1/2, db, dbz, dbgt, chibi vampire, orakr inte räkna upp alla jag följer/läser
Jag tycker enkelt att Tsunades bröder är fett gryma.
↗ till inläggetJag tycker enkelt att Tsunades bröder är fett gryma.
Och döda.
Deidara är ju lugnt bäst, tillsammans med Tobi. ^_^
läser inte naruto men i DragonBall är det Vegeta och i OnePiece så är det nog Lutchi och falköga eller vad han heter.
↗ till inläggetläser inte naruto men i DragonBall är det Vegeta och i OnePiece så är det nog Lutchi och falköga eller vad han heter.
lutchi ´är så j*vla tuff älskar honom.
diggar vegeta ochså ;)
↗ till inläggetVarenda jäkel som sett animen/ läst mangan tills där Rob Lutchi är älskar ju honom. :/ (Många iallafall)↗ till inläggetläser inte naruto men i DragonBall är det Vegeta och i OnePiece så är det nog Lutchi och falköga eller vad han heter.
lutchi ´är så j*vla tuff älskar honom.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in