💬
Logga in
Fuska.se

Mafia - Trainer?

18 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hur fungerar mafia trainern? när jag spelar och trycker på F12 så får jag upp menyn med dom olika fusken och om jag t.ex trycker på F2 så ska det inte finnas några poliser men det gör det. vad gör jag för fel?

Nivå 3 · Lärling

dom finns men dom kan itte ta dig :P

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

ah. ok tack.

Nivå 3 · Lärling

funkar det nu

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

nja. när jag startar spel h*lvetet så fungerar det inte. kommer bara tillbaka till skrivbordet efter spelet laddat och ska börja spelas. funkar dock utan problem igne när jag stänger av trainern.

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Testa och starta spelet först sen trainern ;)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

alltså starta spelet, lägga ner det i menyn under seplets gång och starta trainern ? :shock:

1 Nov 2003
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Japp, för det fungerade inte att starta trainern först och sen spelet om jag förstod det rätt.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

ok, tack.

Nivå 2 · Novis

Om den inte funkar kan du ju testa nån annan... på www.megagames.com kan du ladda ner en trainer till mafia finns d 6 olika stycken...

Nivå 1 · Novis

Jag har ett problem... jag har laddat hem Mafia Trainern och så har jag zippat den... efter det är klart så kommer det en mapp som heter Mafia+19Trainer[1] där kan jag trycka på en fil som heter fdx-maft och då kommer det upp en till ruta där det står Systeminformation... behöver jag göra någonting där...?? Sedan när jag har startat spelet... vad kan jag göra då??... snälla hjälp mig... vore tackasam..

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12

äh, det funkar inte, började spela spelt. la sedan ner den i menyn, startade trainern. tryckte igång spelet. tryckte på F12, spelet avslutades. nu ger jag upp.

Nivå 1 · Novis

Först när jag skaffade trainern så funkade den inte alls....men när jag ändrade grafiken så funkade den...ett tips för dom som har samma problem.... :roll:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14
Först när jag skaffade trainern så funkade den inte alls....men när jag ändrade grafiken så funkade den...ett tips för dom som har samma problem.... :roll:

Vart ändrar man grafiken?

Nivå 1 · Novis

det finns i start menyn....program sen mafia...där finns ett program som heter mafia setup...klicka på den...har du inte den finns den filen i system32 i windows mappen..

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

ok, ska se efter när jag kommer hem.

Nivå 1 · Novis

Men vänta... vad ska jag göra när jag har startat spelet??

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #18

Läs lite här så fattar du nog :)

2 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

här kan du ladda ner filer till mafia

http://www.megagames.com/cracks/html/906070_0.htm

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in