Du skulle ju kunna ha ett ställe där du måste samla ihop vattenpokemon för att släcka en eld av en stor charizard eller nått sånt.
Pokémon Island [läs Första Inlägget Före Du Postar]
↗ till inläggetBra idé, fast tyvärr har jag ingen bra bild på en eld.Du skulle ju kunna ha ett ställe där du måste samla ihop vattenpokemon för att släcka en eld av en stor charizard eller nått sånt.
↗ till inläggetJag kan försöka årdna en eld :)↗ till inläggetBra idé, fast tyvärr har jag ingen bra bild på en eld.Du skulle ju kunna ha ett ställe där du måste samla ihop vattenpokemon för att släcka en eld av en stor charizard eller nått sånt.
Och en grotta med massor av gångar och om man kommer rätt så kanske man kan få nån bra sak? Och om man går i fel gång så kan man komma tebax till början? :P
Men kan man fixa pkmn..?
Här är en eld:Jag har gjort 2 fronter så det ser ut som om den flamar!Eller ska den va i du vet typ fyrkantig?
↗ till inläggetI grottan, om han tar med det, skulle man kunna ha en Super Rare Item. ;)Och en grotta med massor av gångar och om man kommer rätt så kanske man kan få nån bra sak? Och om man går i fel gång så kan man komma tebax till början? :P
Men kan man fixa pkmn..?
Bra idéer, och snygg eld! Jag får nog jobba ganska mycket imorgon...
Bilderna ser bra ut rast mediahosts servers e nere så jag kan inte ladda ner demon + att jag ahr vista xD
Eller.. Ja, jag har en XP fast grafikkortet e ty trasigt!
Men ett tips: Skaffa flera hosts typ rapidshare megaupload o sånt
Här är några vaten pokemon som ska släcka elden:Ska göra en vaten stråle oxå!
↗ till inläggetTack, men jag ska bara ha riktiga Pokémonar i det här spelet.Hittade en gammal spök pkmn som jag har gjort för länge sen. Den kan kanske vara i grottan. ;)
Edit: Glömde att ladda upp den.
↗ till inläggetFår man ta en riktig pokemon och redigera den lite? Ändra färg på den?↗ till inläggetTack, men jag ska bara ha riktiga Pokémonar i det här spelet.Hittade en gammal spök pkmn som jag har gjort för länge sen. Den kan kanske vara i grottan. ;)
↗ till inläggetFår man ta en riktig pokemon och redigera den lite? Ändra färg på den?↗ till inläggetHittade en gammal spök pkmn som jag har gjort för länge sen. Den kan kanske vara i grottan. ;)
Tack, men jag ska bara ha riktiga Pokémonar i det här spelet.
Bara om det är en shiny version.
Har skissat lite på en grotta, både inifrån och utifrån.
↗ till inläggetFår jag ha med den i mitt spel (Pokemon metal)?Hittade en gammal spök pkmn som jag har gjort för länge sen. Den kan kanske vara i grottan. ;)
Jag tror det här spelet kommer bli "VÄLDIGT" bra! :D
Jag vill bara tilläga att jag tycker det är bra att JosJuice gör ett pokémon spel! :)
Bra jobbat med det, men hur många timmar ägnar du åt spelet?
↗ till inläggetFaktist jobbar jag inte så mycket med spelet längre, eftersom att det har varit mycket annat att göra, men jag tror att jag kommer att börja jobba lite mer på det under sommarlovet.Bra jobbat med det, men hur många timmar ägnar du åt spelet?
↗ till inlägget↗ till inläggetFår jag ha med den i mitt spel (Pokemon metal)?Hittade en gammal spök pkmn som jag har gjort för länge sen. Den kan kanske vara i grottan. ;)
Visst :o
↗ till inlägget↗ till inläggetHittade en gammal spök pkmn som jag har gjort för länge sen. Den kan kanske vara i grottan. ;)
Får jag ha med den i mitt spel (Pokemon metal)?
Visst :o
Ok! Jag lägger in den!
↗ till inläggetÄr det okej om jag tar med den i mitt spel också?Hittade en gammal spök pkmn som jag har gjort för länge sen. Den kan kanske vara i grottan. ;)
Pokémon Ocean alltså.