💬
Logga in
Fuska.se

Sommarlov

41 svar · startad

Trådstartare #1

El classico är tillbaka! Vad ska ni göra på sommarlovet? Själv ska jag skjuta på min skottramp, spela PS3, slappa, äta gott och spela fotboll.

(hittade inte den andra tråden, så att jag gjorde en ny.)

Senast ändrad:

Bada, Grilla, Vara med kompisar, Åka till Dalarna kanske, Åka till liseberg, Lana, Spela dator, Spela xbox 360, Slappa.

Kommer säkert göra mera...

Åka till Mallorca, vara med kompisar, spela fotboll, spela dator och spela 360

Sova, äta, gå i skogen och nörda Age of COnan.

Spela WoW, jobba, bada, hänga me kompisar och chilla

5 Jun 2008

Hänga med polarna och steka. B)

Simma, Vara ute, Spela xbox 360, Åka till london, :)

Jobba i 5 veckor, fara till Lysekil, Malmö och stockholm och förberada flytt till ner till Lysekil o: Ganska tråkigt egentligen ._. Förutom att man får träffa massa folk :'3

Jag glömde nästan det viktigaste, Jag skall sova och Nörda Gears of War 2.

Fiska, bada, åka på Innebandy-Läger, grilla, spela PS3/dator, åka ut med båten, spela fotboll, spela Street-Hockey. mm

6 Jun 2008
Moderator

Vara ute, sitta och spela på datorn, bada vara med kompisar, ja det är väll vad jag ska göra.

Senast ändrad:

7 Jun 2008

fiska, sova, spela krocket och sånt ^^

Åka till ystad, chilla, hänga med polarna och lyssna på musik.

Vara med flickvännen, ha några konserter med bandet, spela gitarr (eller nja, instrument överhuvudtaget ^^), datorn, kanske se Soilwork (Y), skriva åtminstone en låt jag blir nöjd med :P, vara med kompisar också dåva. :>

↗ till inlägget

Vara med flickvännen, ha några konserter med bandet, spela gitarr (eller nja, instrument överhuvudtaget ^^), datorn, kanske se Soilwork (Y), skriva åtminstone en låt jag blir nöjd med :P, vara med kompisar också dåva. :>

Ska du se dem på Metaltown?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ska du se dem på Metaltown?

Nej, blir inget metaltown i år tyvärr. Ska se dom på Helsingborgs festivalen i juli :>

Juste =O

Det viktigaste! METALTOWN FFS! :D

8 Jun 2008

kommer typ att fiska och sånt...kanske grilla.. :lol:

Ska jobba några veckor.

KANSKE ska slösa pengar på ett Killer NIC (M1) Nätverkskort...

9 Jun 2008

Ev. ska jag åka till Italien och äta Frutti di bosco och mörkchokladglass pizza och Pasta.

Vara på mitt landställe och bada, cykla till skogen och plocka hallon och blåbär och åka till Norge.

Några regniga dagar ska jag spela sims 2.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in