💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 360 Trasigt?

25 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Lol, Jag har fått både 3-4 Lampor som blinkar men jag startar bara om det så funkar det igen ;)

7 Jun 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

tjena, nu har jag fått problemet nästan alla får nån gng,,, mitt 360 är trasigt tror jag, spelade COD4 me en kompis sen hängde sej hela j*vla spelet,,,, startar om... händer samma sak igen... sen kan ja inte starta ens för det hänger sej i xbox 360 introt "-.- samma hände när ja spelade gta hann bara säga "Tja tommy!" sen hängde det sej... men det kan ju vara tv:n också elr? hoppas att det e tv:n för pappa säger att en plastma tv åker in när min tv går sönder :)

tacksam för svar

<hur Läng du haft ditt xbox-360?

Om du har haft det över ett år så kan det Vara RROD(Red Ring Of Death)

Det är att spelet hängr sig och sen när man typ har väntat lite börjar Turn On Knappen Blinka Rött på Kontroller...1,3,4..

Det är Väldigt synd om du har fått RROD

:huh:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

tjena, nu har jag fått problemet nästan alla får nån gng,,, mitt 360 är trasigt tror jag, spelade COD4 me en kompis sen hängde sej hela j*vla spelet,,,, startar om... händer samma sak igen... sen kan ja inte starta ens för det hänger sej i xbox 360 introt "-.- samma hände när ja spelade gta hann bara säga "Tja tommy!" sen hängde det sej... men det kan ju vara tv:n också elr? hoppas att det e tv:n för pappa säger att en plastma tv åker in när min tv går sönder :)

tacksam för svar

<hur Läng du haft ditt xbox-360?

Om du har haft det över ett år så kan det Vara RROD(Red Ring Of Death)

Det är att spelet hängr sig och sen när man typ har väntat lite börjar Turn On Knappen Blinka Rött på Kontroller...1,3,4..

Det är Väldigt synd om du har fått RROD

:huh:

nämen wow redan!? vi har bara snackat om det i en vecka "-.- läs de andra inläggen innan du svarar

8 Jun 2008

Kul för dig att den blev bra igen!

↗ till inlägget

Kul för dig att den blev bra igen!

öhh den blev inte alls bra, som sagt, läs de andra trådarna innan du skriver ett svar "-.- den funkade bara i ca 2 dagar sen dog den igen, den ligger i en låda o väntar på att bli uppplockad av microsoft

9 Jun 2008
Nivå 5 · Fuskare

mmmmmmmicrosoft, bra att de hämtar den.

Men se till att de inte SKICKAR med ett fraktbolag som du inte vet är säkra hem till dörren.

Brorsan beställde en iPod Shuffle... 3 månader d.v.s: 4 telefonsamtal, 3 mail och nära en polisanmälan för att de aldrig ville ge svar var hans iPod fanns.

Konstigt nog var det, det europeiska UPS som slarvade med frakten... iallafall när de hade fått den till sverige!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in