hittade denna
Myter
det är ett flygplan
Måste vara ett flyg plan.Vad annars?
Såg en annan film på youtube om det. Det är bara en stor ljusprick som åker runt. Inget flygplan.
↗ till inläggetJag tror jag såg den också.Var det 2 prickar?Såg en annan film på youtube om det. Det är bara en stor ljusprick som åker runt. Inget flygplan.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tror jag såg den också.Var det 2 prickar?Såg en annan film på youtube om det. Det är bara en stor ljusprick som åker runt. Inget flygplan.
japps
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tror jag såg den också.Var det 2 prickar?Såg en annan film på youtube om det. Det är bara en stor ljusprick som åker runt. Inget flygplan.
Nä. Videon jag såg var det bara en ljusprick just där.
Ofta det är ett ufo.. -_-
Bara ett flygplan 13445% säker..
↗ till inläggetOfta det är ett ufo.. -_-
Varför just 13445% säker.. XD
↗ till inlägget↗ till inläggetOfta det är ett ufo.. -_-
Varför just 13445% säker.. XD
För han kan inte räkna längre.
;)
||_ (()) ||_ det e ett mod :D det gör så att alla flygplan och helicoptrar blir ufon och människorna får 2 hubuden :lol:
seriöst viste ingen det!
↗ till inlägget||_ (()) ||_ det e ett mod :D det gör så att alla flygplan och helicoptrar blir ufon och människorna får 2 hubuden :lol:
seriöst viste ingen det!
Det finns inga mods till GTA 4. Iallafall inte än.
↗ till inläggetjag använder ett mod så jag kan köra ett ufo.hittade denna
på youtube, har tagit förvånansvärt lång tid innan man började jaga UFO och andra myter. Vet inte om nån här har sett nåt, men tror inte att det de tros ha sett är nåt UFO, bara ett flygplan
klart som f*n att det är flygplan lr helikoptrar,det skriver han ju själv.läs hela video infon.
det finns inga ufon det är troligen ett flygplan