Diskutera detta Plattform-Pussel spel som väntas komma i Oktober i år! Själv så kommer detta vara det första prenumererade spelet jag ska köpa till PS3.
Diksutera!
Diskutera detta Plattform-Pussel spel som väntas komma i Oktober i år! Själv så kommer detta vara det första prenumererade spelet jag ska köpa till PS3.
Diksutera!
du menar köpt på psn?
förövrigt så kommer det till skiva ändå,
och jag kommer verkligen köpa det.
Han menar nog förbeställa. Prenumerera = förbeställa?
aha, det kommer det nog vara för mig med, ser så otroligt roligt ut :D
Nej, jag menade att det var det spelet jag prioriterade att köpa av alla Ps3 spel iår.
Tror inte det e så kul, om man inte har 4 ps3 kontroller. Men det verkar grymt kul att bygga en egen bana...
Precis ;P.
Man måste nog vara 4, Och jag måste ha en till sixaxis!
Räcker väl med 2? :3
nej, inte för att få ut den riktiga glädjen ur spelet.
↗ till inläggetK. Vrf göra ett spel där man behöver 4 kontroller? Tror säkert det är värt ett köp även ifall man har en brorsa eller är själv. ^^nej, inte för att få ut den riktiga glädjen ur spelet.
jag kan inte fatta vad det är som verkar roligt med detta spelet :S
själv har jag inte riktigt förstått vad det är för slags spel ännu :P
↗ till inläggetsjälv har jag inte riktigt förstått vad det är för slags spel ännu :P
Inte jag heller. xD
Pussel/Plattform
↗ till inläggetExakt.Pussel/Plattform
De som tillverkar spelen har tillomed sagt att det är roligare desto mer kontroller man har, Så om man har 4 är det roligast, men om man har 2 är det väl rätt roligt också, men inte lika som 4.
Det är bara roligare om man har 4 kontroller, man behöver inte ha 4 spelare :D Ta inte illa upp! :lol:
om man är två kan man väll köra online med 2 till?
ja, men är det inte roligast och sitta i samma soffa och bölskratta? :D
längtar till detta spel :)
↗ till inläggetDu har kanske rätt...ja, men är det inte roligast och sitta i samma soffa och bölskratta? :D
längtar till detta spel :)
Får be pappa att köpa en Sixaxis när han är i USA.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in