Pokemon Magnimal
Snälla kan ni hjälpa mig med Någon av dom altenativen eller hjälpa mig att göra några pokemon till spelet? :(
Jag kan hjälpa att programmera saker.
Mina fake pokemon:.................trumslag................Tada:Här är de!
Fubbis: Ok Tack :)
JosJucie: Det låter bra
Finns det något som jag kan göra just nu?
Ja, Du kan försöka hitta koder till Game Maker version 6.1.
Du en sak till vet hur man kopierar pokemon bilderna på egan pokemon figurer och klistra in dom på sitt inlägg så att man ser bilden.
↗ till inläggetJa, Du kan försöka hitta koder till Game Maker version 6.1.
Jag gör dem själv. Så vad behöver du just nu?
↗ till inläggetOrkar inte förklara nu... Kanske senare.Du en sak till vet hur man kopierar pokemon bilderna på egan pokemon figurer och klistra in dom på sitt inlägg så att man ser bilden.
↗ till inlägget↗ till inläggetOrkar inte förklara nu... Kanske senare.Du en sak till vet hur man kopierar pokemon bilderna på egan pokemon figurer och klistra in dom på sitt inlägg så att man ser bilden.
Citat 1: Ja, Just nu behöver jag routers och städer
Citat 2: snälla kan du förklara nu? Måste iväg snart.
↗ till inläggethttp://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1341552Citat 2: snälla kan du förklara nu? Måste iväg snart.
Ok tack det var till stor hjälp
Vilken grafikstil är spelet i?
↗ till inläggetBetyder det att det är Ruby/Sapphire/Emerald-stil i det här spelet?GRYYMT!
aa
↗ till inläggetJag är rätt bra (har gjort alla pokemon som du har med i spelet) :DP.S Jag behöver nån som är bra på att skapa fake pokemon till mitt spel
:) hehe tyckte dom var snygga :) Men kan du göra några bra pokemon till spelet ? :)
Visst!
Kan försöka :D