💬
Logga in
Fuska.se

Firefox Är Konstigt

7 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag har Firefox, jag använder alltid det och så... Men idag när jag varit inne och kollat på några sidor (som jag brukar). Så trycker jag upp FF och så står det klar nere i vänstra hörnet, men typ hela sidan är kvar. Och nu tex skriver jag skitlångt i denna "skrivrutan". :S Ska man bara avisntallera FF och installera det igen eller?

Nivå 7 · Fuskare

o.O jag fattar inte vad du menar

Nivå 7 · Fuskare

menar du att det inte laddar eller vad?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #4

När jag tex är inne på fuska.se så ser jag text och sånt. Men allt annat är vitt liksom, där är ingen reklam och sånt. Men sen när jag går in på IE så funkar allt normalt. Så jag undrar om jag ska avinstallera FF och ladda ner det igen eller?

Nivå 7 · Fuskare

Kan du se youtube videor?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

När jag tex är inne på fuska.se så ser jag text och sånt. Men allt annat är vitt liksom, där är ingen reklam och sånt. Men sen när jag går in på IE så funkar allt normalt. Så jag undrar om jag ska avinstallera FF och ladda ner det igen eller?

Du kan har gjort adblock på dom bilderna?
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tack! Jag hade råkat avbocka "hämta bilder automatiskt". Klumpigt av mig. :lol: <_<

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tack! Jag hade råkat avbocka "hämta bilder automatiskt". Klumpigt av mig. :lol: <_<

Hehe, Varsegod.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in