↗ till inlägget
↗ till inlägget
<3 you :D Pink Floyd är nog det bästa bandet genom tiderna! Jag dyrkar din avatar :D
David Gimour - Marooned , jävligt skönt gitarrspel
RIP Syd Barrett :(
Uppdaterar listan
1. Jimmy Page
2. David Gilmour och Jimi Hendrix
3. Kanske Santana och/eller Peter Frampton
4. Tom Morello
5. Väldigt osäker. Men det får bli Lynyrd Skynyrds gitarister. Mycket bra sammarbete i Freebird
Och kom igen.. Jovisst, Slash är rätt så duktig med gitarren. Men han vet ju f*n inte hur man använder en talkbox utan att suga av micken :S
:)
Skönt att veta att man inte är den enda med musiksmak här. D=D
Hehe, min pappa har alltid lyssnat på band som Pink Floyd och Deep Purple. Han hade jusst köpt ett nytt stereo system på den tiden, så han ville ju "leka" lite med surroundljudet. Spelade ofta med ganska hög/passlig volym. Man hörde låtar som Shine On You Crazy Diamond, High Hopes, Child In Time och When A Blind Man Cries över hela huset. Men nu har han lagt av med det :/ Fyfan vad jag missar den tiden.. Var typ 6-10 år då.. Nuförtiden sitter jag på rummet med youtube videos och headset lol xD
Det är väl därför som jag aldrig har gillat nyare band/artister från 90-talet och uppåt.. Inte heller band som Metallica, Iron Maiden, KISS etc har jag varit speciellt intresserad av.. Visst, det finns några undantag ;p
Gillar mest som sagt 70, 80-talets band/artister som t.ex. Pink Floyd, David Bowie, Led Zeppelin, Deep Purple, Lynyrd Skynyrd, Bob Dylan etc etc :>
(( Hur f*n kom jag in på min... uppväxt x) ))